agenda discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) als ik mijn agenda een afspraak inzet Dan zegt dat mobile date is uitgeschakeld voor Agenda Kan ik deze melding helemaal uitzetten...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
agenda
als ik mijn agenda een afspraak inzet
Dan zegt dat mobile date is uitgeschakeld voor Agenda Kan ik deze melding helemaal uitzetten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoi Marcel20vt,
Ik wil je graag helpen met je probleem. Als ik het goed begrijp wil je gewoon niet dat je de melding krijgt met daarin de boodschap dat mobiele data is uitgeschakeld voor de agenda? De melding kan je helaas niet uitschakelen, wel kan je kijken waar de melding vandaan komt om op deze manier ervoor te zorgen dat hij niet meer zal verschijnen. Waarschijnlijk heb je een agenda toegevoegd die verbinding probeert te maken met een server, om de nieuwe afspraak te synchroniseren. Sla je de afspraak op in de standaard agenda of in een andere agenda? Wanneer je niet wilt dat de melding in beeld komt, kan je het beste alleen lokale agenda's gebruiken. Zorg er ook voor dat de standaard agenda ingesteld staat op een agenda die geen internetverbinding nodig heeft voor synchronisatie. Laat maar weten of het gelukt is om de melding te laten verdwijnen op deze manier. |
|
|||
|
|||
oke bedankt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bewerking bestaande agenda-activiteit in agenda iCal/iCloud kan ik niet accepteren | ManonJ | iCloud | 2 | 10-10-13 15:36 |
Kleuren aanpassen van agenda's in agenda app lukt niet. | JohnBo63 | iPad Apps | 3 | 31-01-13 15:48 |
iphone agenda synchroniseert niet meer met google agenda | bassollie | iPhone algemeen | 0 | 03-05-12 18:19 |
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? | paro | iTunes | 0 | 26-08-09 22:21 |
|
|