Verhuist vanuit Zweden, Hoe krijg ik de Iphone simlock eruit?! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Forumleden Wij zijn terug vanuit Zweden waar we 2 jaar hebben gewoond. Nu heb ik een nieuw simkaartje van KPN maar de iphone is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verhuist vanuit Zweden, Hoe krijg ik de Iphone simlock eruit?!
Beste Forumleden
Wij zijn terug vanuit Zweden waar we 2 jaar hebben gewoond. Nu heb ik een nieuw simkaartje van KPN maar de iphone is ge-simlockt. Heeft iemand een idee? Ik heb alle gegevens vanuit Zweden erbij, maar kan er niets over vinden, oftewel als ik er 80$ voor betaal, maar dat vind ik een beetje erg overdreven... Help please!!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is het toestel ouder dan 1 jaar? Ik dacht dat zweedse providers na 1 jaar kosteloos de simlock zouden moeten verwijderen.
Als je de provider weet, en het toestel is ouder dan een jaar, dan even bellen met de provider |
|
|||
|
|||
Nee, helaas pas 4 maanden, terugkomst was best spontaan...😖
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe ziet jouw ideale iPhone eruit? | Kevin | iPhone algemeen | 22 | 01-11-13 15:09 |
Hoe vernageld ziet jou iPhone 5 eruit | Starscreamer | Chat en geruchten | 2 | 10-09-13 22:47 |
iPhone 4: Waar/hoe kan ik goedkoop mijn iphone 4 uit Denemarken/Zweden imei unlocken? | khalidinio | Unlock | 9 | 15-11-11 11:49 |
Hoe ziet jou iPhone eruit? | Beaux | iPhone algemeen | 4 | 02-10-11 10:54 |
Hoe zal de Iphone er in 2050 eruit zien | Dragann_ | Chat en geruchten | 14 | 08-06-10 16:23 |
|
|