//

app notities ingeschakeld account niet zichtbaar

app notities ingeschakeld account niet zichtbaar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In de app notities die standaard op de iphone zit krijg ik de account die ik heb ingeschakeld als standaard voor notities niet te zien. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-04-15, 14:54
pianokruk pianokruk is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2015
Berichten: 6
Standaard app notities ingeschakeld account niet zichtbaar

In de app notities die standaard op de iphone zit krijg ik de account die ik heb ingeschakeld als standaard voor notities niet te zien. De account is een email-account. als ik icloud inschakel voor notities dan wordt deze wel weergegeven en kan ik kiezen uit: icloud en mijn pc.
Hoe kan ik mijn notities van het email-account daar ook zichtbaar krijgen? Wie kan mij helpen, alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-04-15, 16:50
jemmie's schermafbeelding
jemmie jemmie is offline
• iOS 11.4
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 939
Standaard

Iis dit mailaccount een exchange account, en weet je ook welke versie exchange dit dan is? De functie om notities te synchroniseren wordt alleen door exchange 2010 en later ondersteund.
__________________
.
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen
  #3  
Oud 26-04-15, 19:52
pianokruk pianokruk is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2015
Berichten: 6
Standaard

Nee, het is geen exchange account, het is mijn eigen email-account ....@inter.nl.net Tot februari werkte het gewoon en kon ik mijn iphone notities met outlook visa versa synchroniseren. Maar sinds dat ik de update van iTunes 12 heb gedaan werkt het allemaal niet meer.
  #4  
Oud 26-04-15, 20:35
jemmie's schermafbeelding
jemmie jemmie is offline
• iOS 11.4
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 939
Standaard

Ik gebruik zelf niet de sync met outlook, maar misschien heb je hier iets aan?

https://support.apple.com/nl-nl/HT4191

vooral laatste alinia
  #5  
Oud 27-04-15, 14:08
pianokruk pianokruk is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2015
Berichten: 6
Standaard

nee, ik heb dit artikel al tig keer gezien maar heb hier helemaal niets aan. Ik heb echt al van alles geprobeerd. Maar op het internet is de oplossing niet te vinden, dus hoop ik hier meer geluk te hebben. Is het toch vreemd dat eerst alles naar behoren werkte en het het opeens niet meer doet? Volgens mij ligt het aan de update van iTunes naar 12. Heb gezocht naar een download van iTunes 11 maar kon die niet vinden. Maar het kan ook zijn dat het probleem in de iphone zit. Het is echt een lastig vraagstuk.
  #6  
Oud 27-04-15, 14:28
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Wellicht ten overvloede, maar onder Instellingen, Mail, Agenda enz. staat Notities in het rijtje? Ik heb het even getest en bij mij werkt het. Ik heb 4 e-mailadressen, met maar 1 adres voor notities geactiveerd. Zodra ik die ook voor andere adressen activeer, verschijnen ze als keuze onder Notities. Bij jou niet?
  #7  
Oud 28-04-15, 13:12
pianokruk pianokruk is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2015
Berichten: 6
Standaard

Ik heb het volgens mij goed ingesteld, in mail in mijn emailaccount notities ingeschakeld. In notities mijn emailaccount als standaard ingeschakeld. En toch niet zichtbaar in de app notities.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Notities app werkt niet (meer) meulnpolle iPhone algemeen 4 04-08-14 14:11
App icoontje niet zichtbaar fera68 iPad Apps 6 12-04-13 10:19
App niet zichtbaar Twabra iPad Apps 0 02-04-13 22:56
notities of documenten vanuit app versturen werkt niet Hetje15 iPad algemeen 1 09-01-13 20:29
2 agenda's (calendars) onder 1 account: alleen hoofdagenda zichtbaar jdray iTunes 1 03-02-11 12:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:58.