//

notities of documenten vanuit app versturen werkt niet

notities of documenten vanuit app versturen werkt niet discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort kan ik op mijn ipad geen notities of documenten meer versturen. Ik maak regelmatig een notitie of download een document, en dan was ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-01-13, 11:32
Hetje15 Hetje15 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 4
Standaard notities of documenten vanuit app versturen werkt niet

Sinds kort kan ik op mijn ipad geen notities of documenten meer versturen. Ik maak regelmatig een notitie of download een document, en dan was ik gewend dat via die app (adobe reader, doc2 HD of de standaard notities-app) naar mezelf te mailen, zodat ik het ook op m'n computer heb. Dat ging altijd prima, maar sinds kort niet meer. Ook zo'n document naar een ander sturen lukt niet. Hij maakt wel het verzend-geluid, maar er komt nooit wat aan. Ik krijg geen foutmeldingen en de mail doet het prima. Via de mail-app is zowel verzenden als ontvangen geen probleem. Echt alleen wanneer ik iets wil verzenden via een andere app dus.
Wie heeft enig idee waar het aan kan liggen? Ik heb dit probleem alleen op mijn ipad, op mijn iphone (met dezelfde instellingen) werkt het wel....
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-01-13, 20:29
ibeest ibeest is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 2
Standaard versturen van ipad outgoing settings

ik heb dit ook weleens gehad. bij mij waren de outgoing email gegevens niet goed ingesteld.
Ben je gewoon thuis of op reis? bij mij was het namelijk op reis toen ik de uitgoing email invulde van de locatie werkte het wel!
__________________
I World is it!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
bestanden/documenten versturen arttext iPad Apps 5 18-09-11 18:45
foto niet te versturen vanuit camera omehar Muziek, foto & video 2 07-01-11 08:22
Kan mijn mail niet versturen vanuit gran canaria... pascalbrouwers iPad algemeen 7 04-08-10 09:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:55.