iPhone loopt vast tijdens het herstellen, geen power knop. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een iphone 4s waarvan de power knop kapot is. Nu heb ik geprobeerd mijn iphone te herstellen via de iphone zelf, hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone loopt vast tijdens het herstellen, geen power knop.
Hallo, ik heb een iphone 4s waarvan de power knop kapot is. Nu heb ik geprobeerd mijn iphone te herstellen via de iphone zelf, hij loopt nu vast op het apple logo met een laadbalkje maar het laadbalkje loopt niet vol. Nu kan ik hem niet herstellen en overal op het internet stond dat ik hem in dfu mode moet zetten maar dat gaat niet zonder power knop. Ook wordt hij niet meer herkend door mijn computer omdat hij in deze status blijft staan. Help?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
heel misschien heb je hier iets aan:
https://www.youtube.com/watch?v=MOCJHeR0E4I |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 6 loopt vast tijdens herstellen (fout56) | mbruin78 | iPhone algemeen | 1 | 13-04-15 01:28 |
Windows: Itunes loopt vast tijdens het updaten | brianito | iTunes | 1 | 19-11-11 14:55 |
iPad loopt steeds vast tijdens herstellen via iTunes | zorphion | iPad algemeen | 0 | 01-09-10 18:12 |
iPhone: Redsn0w loopt vast tijdens het jailbreaken | donmoose | Jailbreak | 9 | 01-09-09 08:55 |
Iphone loopt vast tijdens het opstarten! | Mirrage | Archief | 7 | 31-07-08 00:49 |
|
|