Persoonlijke hotspot niet bereikbaar voor mijn iPad discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de persoonlijke hotspot op mijn iPhone 5s aanstaan en kan die hotspot vervolgens niet op mijn iPad Air vinden. Ter controle heb ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Persoonlijke hotspot niet bereikbaar voor mijn iPad
Ik heb de persoonlijke hotspot op mijn iPhone 5s aanstaan en kan die hotspot vervolgens niet op mijn iPad Air vinden. Ter controle heb ik andere combnaties getest. Mijn iPad vindt wel de hotspots van een iPhone 6 en een iPhone 5, en een andere iPad Air vindt ook niet de hotspot op mijn iPhone. Alle apparaten draaien op 8.#: 8.1.3 of 8.3. Alle iPhones werken met een T-mobile abonnement.
Een Bluetooth verbinding tussen mijn iPhone en iPad is geen probleem. Ik kan dan via de iPhone internet gebruiken op mijn iPad, maar dit is een langzamere verbinding. Geen van de apparaten werkt onder een jailbreak. Heeft iemand een idee wat er mis is met mijn iPhone? verkeerde instelling? Laatst gewijzigd door Leovr21; 26-04-15 om 23:51. Reden: technische aanvulling. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je je Wi-Fi ook aanstaan? Als je persoonlijke hotspot aanzet, dan kan je kiezen tussen alleen USB of Wi-Fi en Bluetooth oid. Kies voor de optie met Wi-Fi.
|
|
|||
|
|||
Ik merk door mijn telefoon met bluetooth te verbinden met mij mijn ipad ik automatisch internet krijg van mijn iPhone op mijn iPad.
|
|
||||
|
||||
Ja, mijn Wi-Fi staat aan. Ondanks dat werkt de verbinding niet.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan persoonlijke hotspot niet instellen | Bekkelik | iPad algemeen | 3 | 11-01-17 14:16 |
Persoonlijke Hotspot voor ipad | bapekawss | iPad algemeen | 5 | 26-10-13 21:23 |
Persoonlijke hotspot werkt niet | borgqueenx | iPhone algemeen | 1 | 22-10-13 22:33 |
iPad 3 + Vodafone en Persoonlijke Hotspot (tethering) | timbr | iPad algemeen | 30 | 08-05-13 00:05 |
Persoonlijke hotspot werkt niet | Murdock24 | iPhone algemeen | 2 | 10-11-11 03:47 |
|
|