iPhone laadt apps niet meer en sluit deze meteen af discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen Hopelijk iemand die mij kan vertellen wat er met mijn iPhone scheelt Voor alle duidelijkheid is het een iPhone 4S (3,5 jaar oud) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone laadt apps niet meer en sluit deze meteen af
Hallo iedereen
Hopelijk iemand die mij kan vertellen wat er met mijn iPhone scheelt Voor alle duidelijkheid is het een iPhone 4S (3,5 jaar oud) en versie 8.1.3 van iOS. Sinds gisterenmiddag werkt mijn Wi-Fi niet meer, ook mobiel blijkt niet meer te lukken. Gisterenavond kwam daar dan ook bij dat mijn apps (foto's, berichten, mails, ...) wel openen maar het scherm loopt dan precies vast. Ik kan bijvoorbeeld niet meer in mijn berichten scrollen en zelfs geen berichten typen... Plots sluit de app van mijn berichten zich dan af. Ik kon wel met moeite nog een reservekopie maken |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Waar kan ik dat precies vinden?
|
|
|||
|
|||
Settings -> Privacy -> Diagnostics & Usage -> Diagnostics & Usage Data
|
|
|||
|
|||
Daar staat redelijk wat tussen, ik ken er niet zoveel van
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
apps crashen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail app sluit meteen na openen op ipad2 | T-Bob | iPad algemeen | 4 | 01-04-14 15:00 |
Iphone 3GS Laadt niet meer en gaat niet meer aan | Sahar | iPhone algemeen | 0 | 09-01-13 00:11 |
Iphone 3GS laadt niet meer op en synchroniseerd niet meer met pc | paske | iPhone algemeen | 6 | 07-09-12 16:59 |
Cydia start en sluit meteen | Robijns | Jailbreak apps en thema's | 2 | 22-04-11 23:25 |
iPhone laadt niet meer op, geen recovery of DFU mode meer mogelijk | SoundForge | iPhone algemeen | 7 | 05-11-08 23:06 |
|
|