Mail app sluit meteen na openen op ipad2 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De mail app op de ipad2 sluit meteen weer na openen, Van alles geprobeerd harde reset, reserve kopi terug gezet. Niets helpt kan de mail ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mail app sluit meteen na openen op ipad2
De mail app op de ipad2 sluit meteen weer na openen,
Van alles geprobeerd harde reset, reserve kopi terug gezet. Niets helpt kan de mail niet openen want hij sluit meteen weer af, Wie weet er wat ik nog kan proberen? Heb er de versie 7.0.3 erop. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb het opgelost, ipad aangesloten op iTunes als nieuwe ipad en daarna reserve kopi van vorige week erop gezet. Alles werkt weer gelukkig.
|
|
|||
|
|||
Kan je ook een gedeelte van je reserve kopi terug zetten,
ik bedoel alleen de foto's bijv.? Laatste Reserve kopi staat op de imac. En waar kan ik dat vinden?? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
app sluit af na openen | bertcct | iPad Apps | 15 | 25-02-12 22:45 |
Agenda app sluit af na openen | Dave K | iPad Apps | 4 | 03-02-12 23:22 |
iPhone: App store sluit direct af na openen (jailbreak iPhone 4s 5.0.1) | MBoxma | Jailbreak | 1 | 22-01-12 16:05 |
Cydia start en sluit meteen | Robijns | Jailbreak apps en thema's | 2 | 22-04-11 23:25 |
niet automatisch ophalen mail bij openen mail-app | blaugrana | iPhone Apps | 4 | 26-11-09 17:06 |
|
|