Laadscherm loop t vast na verwijderen zoek mijn iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik wilde graag mijn toestel herstellen en er een nieuwe reservekopie opzetten. hiervoor moest ik eerst 'zoek mijn iphone' uitzetten. dit werkte niet omdat mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Laadscherm loop t vast na verwijderen zoek mijn iphone
ik wilde graag mijn toestel herstellen en er een nieuwe reservekopie opzetten. hiervoor moest ik eerst 'zoek mijn iphone' uitzetten. dit werkte niet omdat mijn toestel steeds vastliep. hierna ben ik via mijn laptop naar iCloud.com gegaan en daar mijn toestel verwijderd uit zoek mijn iphone. hierna kreeg ik een laadscherm waarin hij dus mijn toestel ging verwijderen uit 'zoek mijn iphone'. dit is al zo'n 2 uur geleden. hij staat dus al zo'n 2 uur vast op een laadscherm en ik heb geen idee hoe ik dit moet oplossen..
iemand enig idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
iphone5, laadscherm vast, zoekmijniphone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Zoek mijn iphone map vergrendelen? (Niet zomaar kunnen verwijderen) | erikvliet | iPhone algemeen | 3 | 30-01-14 12:21 |
iPhone verwijderen 'zoek mijn iPhone' | Theemonster | iPhone algemeen | 2 | 01-03-13 11:25 |
ipod hangt vast in herstel laadscherm | komast | iPhone algemeen | 0 | 12-08-12 23:22 |
iPhone uit 'Zoek mijn iPhone' verwijderen | KK001 | Archief | 0 | 07-01-11 13:09 |
Iphone loop continue vast | francebramie | Archief | 3 | 02-05-09 14:45 |
|
|