los scherm iphone 6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) iphone 6 scherm raakt los. Vorige week merkte ik in de linker bovenhoek van mijn 7 maanden oude iphone 6 een "klik" . Nooit gevallen, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
los scherm iphone 6
iphone 6 scherm raakt los.
Vorige week merkte ik in de linker bovenhoek van mijn 7 maanden oude iphone 6 een "klik" . Nooit gevallen, superzuinig altijd. Wel direct vervanging geregeld via Apple. Op Amerikaanse fora blijkt dit soort spontane schermloslatingen vaker vermeld. Heeft iemand hier hetzelfde gemerkt? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hier ook een 'los' zittend scherm op de 6.
Wacht echter nog even om gebruik te maken van de garantie, totdat er (mogelijk) ooit een jailbreak beschikbaar is voor de meest recente iOS. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 6 scherm zit los en kraakt | JanG | iPhone algemeen | 2 | 21-05-15 16:38 |
iphone 5 scherm zit los na reparatie!!!!!! | j0na5d3w1t | iPhone algemeen | 5 | 29-04-15 16:50 |
iPhone 6 scherm zit los | DurkDG | iPhone algemeen | 7 | 27-01-15 12:33 |
iPhone 5 blijft hangen op iTunes-scherm na accu los. | MikeHoogvliet | iPhone algemeen | 16 | 11-10-13 23:30 |
iphone 3G(s) MET LOS SCHERM | ergoboy | iPhone algemeen | 4 | 08-10-11 19:47 |
|
|