Mail app crasht meteen na opstarten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) sinds vanmiddag heb ik problemen met de mail op mijn iPhone 4S (met laatste ios-update). Ik was bezig met het toevoegen van foto's aan een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mail app crasht meteen na opstarten
sinds vanmiddag heb ik problemen met de mail op mijn iPhone 4S (met laatste ios-update). Ik was bezig met het toevoegen van foto's aan een mailtje en dat ging erg traag. Vervolgens crasht de app en sindsdien krijg ik hem niet meer opgestart. Na aantikken van de app krijg ik een wit scherm en na enkele seconden sluit hij weer af.
Ik heb al: - app afgesloten - mijn telefoon uit- en weer aangezet - reset uitgevoerd - mailaccounts gedeactiveerd (nog niet helemaal verwijderd, maar weet niet of dit verschil maakt) Iemand een idee? Of is een restore nog mijn enige optie? Laatst gewijzigd door mwk; 23-05-15 om 23:51. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb intussen toch maar een restore gedaan, probleem is opgelost.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iCoyote app crasht meteen bij opstarten | sfm | iPhone Apps | 3 | 01-04-15 21:37 |
Mail app sluit meteen na openen op ipad2 | T-Bob | iPad algemeen | 4 | 01-04-14 15:00 |
App crasht bij opstarten | Patspeedy | iPhone Apps | 3 | 18-12-10 17:15 |
4.0 Mail crasht bij opstarten + Vodafone Tethering | MikMakMan | Vodafone | 0 | 25-06-10 01:29 |
|
|