//

Iphone zegt dat hij oplaadt, maar batterij loopt leeg

Iphone zegt dat hij oplaadt, maar batterij loopt leeg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Een uurtje geleden legde ik mijn Iphone 5 aan de oplader. Hij begon toen wat raar te doen, laadde heel even op en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-05-15, 01:29
davidfcutreg davidfcutreg is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2015
Berichten: 1
Standaard Iphone zegt dat hij oplaadt, maar batterij loopt leeg

Hallo allemaal,

Een uurtje geleden legde ik mijn Iphone 5 aan de oplader. Hij begon toen wat raar te doen, laadde heel even op en dan niet meer. Dacht eerst dus dat het kabeltje een beetje slecht begon te worden.
Intussen zegt hij gewoon de hele tijd op te laden, maar de batterij loopt gewoon leeg.
De batterij is nu helemaal leeg. Als hij uitvalt en ik leg hem aan de oplader gaat hij met 5% aan en loopt vervolgens weer leeg.

Wat moet ik doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-05-15, 12:56
dvischjager's schermafbeelding
dvischjager dvischjager is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 945
Standaard

Probeer een andere muuradapter, ander stopcontact. Lukt het wel in een USB-poort van je computer?
__________________
Daniel
  #3  
Oud 31-05-15, 22:23
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Ik denk dat je batterij vervangen moet worden, of is je toestel in aanraking geweest met een vloeistof ?
  #4  
Oud 21-06-15, 09:18
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Gisteravond legde ik mijn iPhone aan de oplader rond de 30% (originele USB kabel aan de iMac verbonden). Vlak voor ik naar bed ging checkte ik nog even hoe het ervoor stond. Hij was op 100% en CoconutBattery liet zien dat hij nog aan druppel-laden was (charging 0,3 Watt) dus ik dacht: ik laat hem nog lekker even liggen.

Vanmorgen kom ik beneden en zie ik dat de batterij op 82%. Ik maak de iMac wakker en CoconutBattery zegt: discharging. Het oplaad symbool (bliksemflits) was wel gewoon te zien.

De iPhone hoort eenmaal 100% geladen de spanning toch gewoon vast te moeten houden, zolang hij aangesloten blijft op een spanningsbron?

Of stopt de iMac met laden als hij in stand-by gaat? (Mijn iPad wordt wel altijd netjes 100% opgeladen door de iMac, ook als die in standby is)

Laatst gewijzigd door ballegooier; 21-06-15 om 09:32.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 zegt dat hij oplaadt, doet dit niet. Marc1903 iPhone algemeen 8 03-01-15 16:51
iPhone weet niet dat hij oplaadt FlorianG iPhone algemeen 2 29-03-10 12:55
itunes zegt dat eerder iphone is gesync en loopt vast mariskagnade iTunes 3 19-03-10 13:12
Windows: iTunes zegt dat iphone vol zit, maar dat is niet zo... Guest-20151113171500 iTunes 6 22-12-08 10:09
HELP! Iphone zegt dat hij vol is maar er staat niks op?! Royal_e iPhone algemeen 0 10-04-08 21:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:31.