iphone 5 thuis wifi netwerk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb een nieuwe router thuis geinstaleerd en ik krijg geen verbinding met de router met mijn iphone 5s. router instellingen 5g wpa2. het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 5 thuis Wi-Fi netwerk
hallo,
ik heb een nieuwe router thuis geinstaleerd en ik krijg geen verbinding met de router met mijn iphone 5s. router instellingen 5g wpa2. het vreemde is dat de ipad op 5g en iphone 4s het wel doet op de 2,4g. iphone netwerk instellingen laten herstellen geen resultaat. nu heb ik een gastnetwerk aangemaakt op de 2,4g dan doet de iphone 5s het wel. ik krijg de iphone niet aan de gang met 5g en wpa2. Als ik het systeem open zet doet hij het wel. wat heb ik nog voor opties . help help |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone maakt geen verbinding met thuis netwerk. | Sommeil | iPhone algemeen | 7 | 28-05-13 00:03 |
iphone 4 en draadloos thuis netwerk | fleurbelt | iPhone algemeen | 12 | 17-01-11 22:15 |
Een tip voor mensen met lan thuis: Internetten op iPod zonder Wi-Fi thuis | DeathSpace | Wi-Fi | 0 | 20-05-10 20:57 |
Iphone vindt thuis netwerk niet | Lektronic | Wi-Fi | 5 | 31-07-08 22:45 |
Wi-Fi doet het thuis niet meer. Na inloggen op ander netwerk | RamonPouw | Archief | 11 | 22-10-07 21:40 |
|
|