Iphone maakt geen verbinding met thuis netwerk. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Iphone kan dus niet meer verbinding maken met mijn thuis netwerk:''kan geen verbinding maken met netwerk..' Als ik verbinding maak met een ander netwerk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone maakt geen verbinding met thuis netwerk.
Mijn Iphone kan dus niet meer verbinding maken met mijn thuis netwerk:''kan geen verbinding maken met netwerk..'
Als ik verbinding maak met een ander netwerk doet hij het wel. Ik heb al gekeken of het aan het netwerk zelf ligt, maar ik kan wel met andere apparaten erop verbinding maken, en als ik me simkaart in een andere iphone doe kan ik ook gewoon verbinding er mee maken. Het ligt dus echt aan het apparaat. Weet iemand wat ik er aan kan doen ? Ik ben al naar me provider geweest en waar ik me iphone van heb, maar die konden me ook niet verder helpen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat maakt niet veel uit Herstart de Wi-Fi router eens. Dus uitzetten en na dertig seconden weer aanzetten.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
instellingen > Wi-Fi > druk op het blauwe bolletje van je netwerk en kies (als dit mogelijk is) "Vergeet dit netwerk"
Zoek terug opnieuw en geef je netwerkwachtwoord is. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ah hij doet het weer!
Dankjewel! |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
error, iphone, wi-fi |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad maakt geen verbinding met netwerk | Tony | iPad algemeen | 0 | 26-04-13 12:50 |
kan geen verbinding maken met thuis netwerk | courske | Wi-Fi | 3 | 28-12-12 15:12 |
Iphone wil geen verbinding maken met thuis netwerk | Graafstra | Wi-Fi | 0 | 31-10-12 19:44 |
iphone 3Gs 16 GB maakt geen verbinding met het GSM netwerk | paulvervliet | iPhone algemeen | 0 | 08-06-11 15:36 |
Geen verbinding thuis netwerk | pannamoker | Wi-Fi | 2 | 13-01-09 08:13 |
|
|