iPhone synchroniseren lukt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil mijn iPhone 6 synchroniseren met iTunes, echter krijg ik de melding dat deze iPhone is gesynchroniseerd met een andere bibliotheek. Of ik dus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone synchroniseren lukt niet
Ik wil mijn iPhone 6 synchroniseren met iTunes, echter krijg ik de melding dat deze iPhone is gesynchroniseerd met een andere bibliotheek. Of ik dus opnieuw wil synchroniseren maar wordt alles op de iPhone gewist.
Op zich heb ik in iCloud een reservekopie van mijn iPhone. Kan ik nu gewoon opnieuw synchroniseren, de gegevens van de iPhone wissen, en vervolgens via iCloud de gegevens weer terugzetten, zodat alles er weer origineel opstaat? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Thnx, maar dat is denk ik niet wat ik bedoel. Of ik snap het niet. Het enige wat ik zeker weten wil, is of ik de iPhone kan wissen, en dan met de iCloud back-up weer in oude staat terugbrengen.
En dat dan vervolgens het synchroniseren wel lukt. |
|
||||
|
||||
Je kunt een iCloud back-up terugzetten, maar ik weet niet zeker of hij dan je oude bibliotheek ook onthoudt. Proberen kan geen kwaad.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Synchroniseren Google Agenda naar Iphone lukt niet | deetje | iPhone algemeen | 1 | 13-04-14 23:39 |
Contacten synchroniseren van iPad naar iPhone lukt niet | Bananenbennie | iPad algemeen | 6 | 10-08-12 15:42 |
Iphone synchroniseren lukt niet meer! | arnoo | iTunes | 1 | 01-06-11 14:57 |
Programma's synchroniseren naar iPhone lukt niet | Robine80 | iTunes | 1 | 15-09-10 12:28 |
synchroniseren lukt niet | brianjv | iPhone algemeen | 1 | 16-08-10 22:07 |
|
|