iPhone 5c laten vallen, barsten in scherm en dag later stinkt iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb gister mijn iPhone 5c laten vallen. Nu zitten er veel barsten in het scherm, maar ik kan hem nog wel gebruiken. Vandaag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5c laten vallen, barsten in scherm en dag later stinkt iPhone
Hallo,
Ik heb gister mijn iPhone 5c laten vallen. Nu zitten er veel barsten in het scherm, maar ik kan hem nog wel gebruiken. Vandaag merk ik dat m'n iPhone raar ruikt. Hij ruikt wat naar grond. Hoe kan dit? Helaas loopt mijn abonnement nog een jaar en kan ik pas in maart 2015 een nieuwe telefoon uitzoeken. Het scherm is best wel erg gebroken, dus om nog te wachten tot maart is wel erg lang. Helaas zijn de kosten voor reparatie ook alweer snel 100 euro en jammer genoeg zijn de kosten voor een nieuwe losse iPhone ook niet heel goedkoop.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je hem in de wc pot laten vallen? Wanneer je het zelf kan vervangen is een nieuw scherm niet zo prijzig. En een nieuwe 5C 8GB kost ongeveer $ 180,- valt mee toch?
|
|
|||
|
|||
Haha nee, gewoon op de stenen helaas
Zelf vervangen doe ik liever niet.. Ja in dollars, maar hier in Nederland helaas nog 300 euro. En als ik een nieuwe iPhone zou kopen zou ik niet meer voor de 5c gaan. |
|
|||
|
|||
als het scherm nog vlak is dan kan je misschien een glazen screenprotector erop zetten om de tijd te overbruggen en om verdere versplintering te voorkomen, is altijd beter dan kaal.
|
|
|||
|
|||
Maart 2015. Ik zou maar snel naar de phoneshop rennen en een andere uitzoeken
|
|
|||
|
|||
Haha, jij bent de enige die wakker is.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone laten vallen, scherm gebarsten en zwart | MissIphone | iPhone algemeen | 5 | 01-04-16 09:38 |
Iphone laten vallen, internet en scherm kapot | MissIphone | iPhone algemeen | 2 | 02-02-12 12:53 |
Iphone laten vallen | Mistertjuh | iPhone algemeen | 5 | 29-08-11 17:53 |
iphone laten vallen, nu wit scherm. | calvinbenik | iPhone algemeen | 5 | 09-08-10 17:41 |
iphone laten vallen | robinvel | iPhone algemeen | 5 | 15-06-08 15:33 |
|
|