Muziek staat wel bij nummer, maar heb geen aparte map! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Het is me eindelijk gelukt om muziek via men pc en iTunes op men 4s te zetten. Nu staan men liedjes wel tussen de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek staat wel bij nummer, maar heb geen aparte map!
Hey,
Het is me eindelijk gelukt om muziek via men pc en iTunes op men 4s te zetten. Nu staan men liedjes wel tussen de rest van men muziek ( gekochte cd's ) maar ik heb geen apart mapje, dus als ik men liedjes wil beluisteren kan het alleen met de andere liedjes! Kan ik deze via mijn 4s in een mapje steken, of vind ik ergens mijn apart mapje?? Thanks voor de hulp! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Die mapjes zoals jij ze noemt zijn in feite afspeellijsten...
En die kan je zelf aanmaken en daar de muziek naar toe slepen in iTunes...
|
|||
|
|||
Ik zal eens proberen!!
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 juni 2015 om 08:18 ---------- Gelukt!! En hoe krijg ik die afspeellijst nu op men iPhone? Als ik op men iphone ga kijken staat er alleen mijn vorige afspeellijst! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ik heb wel xbmc maar nog geen films wat nu ... | lesley00 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 25-12-11 16:02 |
Muziek: Geen muziek in nummer wel bij artiest | milfdebeuker | Muziek, foto & video | 1 | 22-07-10 11:39 |
Muziek: Geen muziek maar wel ringtone?!! | Reload666 | Muziek, foto & video | 0 | 12-07-10 20:23 |
Muziek: Map waar muziek in staat? | jefp | Muziek, foto & video | 3 | 18-06-09 20:37 |
Iphone. Wel verbinding met livebox, maar ik heb geen internet | arntj00 | iPhone algemeen | 2 | 02-01-09 23:48 |
|
|