itunes 12.2 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) als ik itunes 12.2 wil downloaden krijg ik het bericht dat minimaal windows7 nodig is, weet iemand raad? groet Dickhttp://forum.iculture.nl/images/smilies/confused.gif...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
itunes 12.2
als ik itunes 12.2 wil downloaden krijg ik het bericht dat minimaal windows7 nodig is,
weet iemand raad? groet Dickhttp://forum.iculture.nl/images/smilies/confused.gif |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Installeer Windows 7?
|
|||
|
|||
ik heb een toshiba 123, 8jaar oud?kan dat nog,groetDick
|
|
||||
|
||||
Toshiba heeft meerdere 123-modellen, maar aangezien hij 8 jaar oud is betwijfel ik of je laptop Windows 7 trekt. Ga er maar niet vanuit.
|
|
|||
|
|||
Dank je voor het reageren,het word tijd voor een nieuwe laptop,
groet Dick |
|
||||
|
||||
Haha dat kun je wel stellen ja. Mag ook wel na 8 jaar.
|
|
|||
|
|||
Ikzou toch maar eens googlen want het zou zo maar kunnen dat w7 geen probleem is. Ik heb een compaq laptop van 7 jaar en daar draait zelfs windows 10 zonder problemen op. Dus hoeft niet na 8 jaar als hij verder nog goed in orde is.
|
|
|||
|
|||
dank je,dat ga ik doen!!
|
|
|||
|
|||
Je gebruikt toch ook OS X? Daar draait ook de nieuwste versie van iTunes op (tenzij je ook een stokoude versie van OS X gebruikt).
|
|
|||
|
|||
nee ik gebruik windows,dank je
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
inmiddels bijgewerkt,
bedankt voor de reacties,groet Dick |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Itunes alle muziek in een keer overzetten op itunes lukt niet | Dennis201 | iTunes | 1 | 05-06-15 08:35 |
Mac OS X: itunes setup met gebruik van nas als itunes server | aee74 | iTunes | 1 | 11-05-13 21:06 |
Uitloggen itunes account & apps overzettten vanuit itunes onmogelijk | Rasz | iTunes | 6 | 28-01-12 15:30 |
iTunes sync, probleem met iCal en Contactgegevens na overschrijvene iTunes-map | hoeboe | iTunes | 0 | 20-07-10 14:23 |
|
|