Hoi ik ben een ap kwijt nu is mijn vraag het is een ap voor op je pasbook met deze ap discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi deze ap ben ik naar op zoek voor in mijn pasbook met deze ap kan ik iTunes tegoeden op mijn iPhone zetten zonder een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Hoi ik ben een ap kwijt nu is mijn vraag het is een ap voor op je pasbook met deze ap
Hoi deze ap ben ik naar op zoek voor in mijn pasbook met deze ap kan ik iTunes tegoeden op mijn iPhone zetten zonder een kaart te kopen ik kan gewoon bij appel of dixsons een bedrag betalen en zij zetten dan met een sken het te goed er op wie kanon helpen gr anske
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ja dat os het hoe kan ik hem weer vinden gr anske
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 juli 2015 om 22:26 ---------- Hoi Harm jan waar kan ik hem vinden anske |
|
||||
|
||||
Volgens dat artikel is het geen aparte App, maar moet je deze stappen uitvoeren:
|
||||
|
||||
Okee bedankt heb het weer geïnstalleerd bedankt voor de hulp gr anske nog een fijne dag
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
mijn vrouw stuurt een sms naar een collega ik krijg hem en ook het antwoordt | Tallman | iPhone algemeen | 5 | 25-03-15 15:39 |
Windows: Wat raak ik kwijt als ik een iPad met een andere PC synchroniseer? | XIII | iTunes | 1 | 06-10-14 00:41 |
Ben ik na herstellen met itunes mijn oude IOS 6.0.3 kwijt? | remmert1972 | iPhone algemeen | 3 | 17-12-13 15:22 |
ik heb een vraag over kortere Wi-Fi op mijn iphone dan die van mijn vriend | julian7701 | iPhone algemeen | 7 | 23-08-13 14:02 |
Ben al mijn software van mijn iphone 3gs kwijt | Richard29 | iPhone algemeen | 7 | 26-07-11 14:43 |
|
|