iOS 9 beta loopt vast bij "Schuif om bij te werken" discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Volg de stappen zoals hierboven al staat aangegeven en dan kun je ook downgraden naar ios 8. Ik ben ook bezig. Ios 9 wou niet. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Volg de stappen zoals hierboven al staat aangegeven en dan kun je ook downgraden naar ios 8. Ik ben ook bezig. Ios 9 wou niet. Ben nu bezig met ios 8.4.1. Als je het ipsw bestand heb gedownload wel eerst de .zip veranderen in .ipsw
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb net via Itunes mijn Iphone hersteld, gebeurde heel veel maar uiteindelijk niet geholpen, zelfde probleem nog.
|
|
|||
|
|||
Opgelost, met een MacBook Pro deze keer. Met de Mac Mini lukte het niet. En inderdaad, de 5S ging ook van 7.1 naar iOS9.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Yes. Thnx peeps. Het is me eindelijk gelukt maar dan wel naar ios 8. Belangrijk is ook om je firewall en virusscan uit te zetten.
Volg de stappen zoals boven staat aangegeven |
|
|||
|
|||
Als ik de stappen volg krijg ik nadat ik de 'oude' IOS heb geselecteerd en op 'herstel' heb gedrukt de foutmelding 3194.. Iemand enig idee?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zou hier bij moeten staan. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat is ipsw? Zie het al vaker langskomen hierboven maar weet niet wat ermee bedoeld wordt
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ga morgen maar naar een Iphone shop, ga hier niet uitkomen met mijn beperkte kennis, thnx voor de moeite iig!
|
|
|||
|
|||
DFU en hersteld. Geen backup want ik had een andere computer gebruikt.
|
|
|||
|
|||
Wilde jullie toch niet ontnemen dat het mij nu ook gelukt is, zelfde nogmaals herhaald en voila!
|
|
|||
|
|||
firmwarebestand niet compatibel
Ook ik heb hetzelfde probleem )-:
Ik heb de beschreven procedure al gevolgd, maar als ik de downgrade wil uitvoeren, dan krijg ik de mededeling dat de I-pad niet bijgewerkt kan worden, omdat het firmwarebestand niet compatibel is. Ik heb nochtans het correcte bestandje gedownload (kunnen opzoeken via het modelnr van de Ipad), moest de extensie niet aanpassen... Wat kan ik nu nog doen ?? Ik ben hier al twee avonden mee bezig, pfff... |
|
|||
|
|||
Lees net op 9to5mac de oplossing: Is your iPhone or iPad stuck on ?Slide to Upgrade? after updating to iOS 9? Here?s the fix | 9to5Mac
|
|
|||
|
|||
Ik had het zelfde probleem met me nieuwe iPad mini 4 dat ik me uit de doos haalde.
Uiteindelijk heb ik de powerbuton lang ingedrukt dat de iPad uit gaat. Toen home button indrukken en gelijktijdig de kabel er insteken. Dan krijg je in iTunes een herstel en werkbij button. Kies dan voor herstel en laat iTunes z'n werk doen. Maar configureer wel eff als nieuwe iPad En zet later je iCloud terug. Zo is het bij mij wel gelukt |
|
|||
|
|||
ik heb het zelfde probleem op mijn IPhone 5 ios 9 gedownload bij het instaleren ook nog geen probleem ik moet Wi-Fi selecteren tot dusver ook geen probleem maar bij het opstarten van ios 9 komt er in het scherm HALLO in alle talen hier moet ik schuiven en pincode invoeren dit lukt ook, dan komt er te staan “Bijwerken voltooid” en dat er nog een paar stappen uitgevoerd moeten worden en dat ik dan klaar zou zijn. op het laatste scherm wat ik heb, helemaal wit met onderin >schuif om bij te werken .. maar hier houd het ook bij op ik kan niet meer schuiven.
al een aantal keer gereset maar ook dan loop hij vast, geprobeerd om te telefoon te verbinden met i tunes maar hier kan ik de telefoon niet vinden. heeft er iemand een oplossing ? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
dit lukt hij loopt ik ben benieuwd of het werkt, laat het nog wel ff weten!!
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 september 2015 om 20:52 ---------- hij is klaar maar het probleem blijft! iemand nog een andere optie ? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat te doen bij "Welkom bij uw nieuwe iPhone" | TPO | iPhone algemeen | 3 | 05-09-15 08:40 |
iPod touch: Whatsapp installeren - ik loop vast bij vervangen van "documents + library" | BertF | Jailbreak | 2 | 29-10-13 17:19 |
iphone "no service" bij "enable 3G" optie | arnevt | iPhone algemeen | 4 | 13-09-10 20:03 |
iPhone: QuickPWN 2.2 "loopt vast" | iBoss | Jailbreak | 14 | 02-02-09 01:22 |
Iphone loopt vast bij"slide to unlock" | aer0101 | Unlock [archief] | 1 | 02-04-08 09:31 |
|
|