Niet alle iMessage berichten komen aan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds 2 maanden heb ik een iPhone 6 en mij valt op dat sindsdien iMessage niet meer betrouwbaar is. Sommige berichten die ik verstuur komen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Niet alle iMessage berichten komen aan
Sinds 2 maanden heb ik een iPhone 6 en mij valt op dat sindsdien iMessage niet meer betrouwbaar is. Sommige berichten die ik verstuur komen niet aan en ik ontvang niet alle berichten. Als ik het inschat zal het 1 op de 30 á 40 berichten betreffen, maar dat is vaak genoeg om vervelende gevolgen te hebben.
Ik kan niet nagaan of ze ook een 'afgeleverd'-status hebben, maar de gemiste berichten zijn allemaal blauw - en dus als iMessage verstuurd door mij of door mijn contact. Natuurlijk erg vervelend allemaal, de standaard dingen heb ik al gedaan (telefoon opnieuw opstarten, de berichtenapp afsluiten, kijken of er wat geks bij de instellingen van de berichten staat) maar dat mocht allemaal niet baten. Heeft iemand hier een oplossing voor? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
imessage |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe kan iemand aan mijn iMessage geschiedenis komen? | nidachare | iPad algemeen | 23 | 12-04-13 12:53 |
Ik wil niet dat alle apps op alle apparaten komen. | alfawoman | iPad algemeen | 4 | 26-02-13 22:50 |
iPhone berichten komen meerdere keren aan | Xzliver | iPhone algemeen | 0 | 19-04-12 12:34 |
iMessage berichten komen niet van iedereen aan | Ronnymes | iPhone algemeen | 5 | 11-02-12 16:01 |
SMS berichten komen niet aan . . . | Roue | iPhone algemeen | 7 | 19-12-07 19:35 |
|
|