iPhone 6plus camera crashed discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De camera van mijn iPhone 6 plus crashed bij elke app die ik gebruik. Bij Evernote, Facebook, Vine, Twitter, het maakt niet uit wat ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 6plus camera crashed
De camera van mijn iPhone 6 plus crashed bij elke app die ik gebruik. Bij Evernote, Facebook, Vine, Twitter, het maakt niet uit wat ik gebruik wil ik een foto maken dan sluit de app zich. Wat kan dit zijn en hoe kan ik het verhelpen ?
Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Had ik laatst ook bij mijn normale 6, harde reset loste het probleem op ;-)
|
|||
|
|||
Helaas is dat bij mij niet de oplossing. Toch bedankt.
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Ik kom er wel voor in aanmerking maar het probleem is anders. Zodra ik in, bijvoorbeeld, WhatsApp, een foto wil maken sluit de app zich vanzelf.
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
camera, crash, iphone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 6Plus in portrait gebruiken: problemen Safari? | MrDelissen | iPhone algemeen | 3 | 07-06-15 12:07 |
Iphone 6plus stottert,lagt,laggy | hot12345 | iPhone algemeen | 8 | 03-03-15 20:47 |
Mysterie trage bevoorrading iPhone 6plus ontrafeld... | Wally© | Chat en geruchten | 2 | 14-10-14 21:10 |
Foto: Camera App crashed constant | Justinke | Muziek, foto & video | 0 | 25-01-13 12:00 |
|
|