Foto's niet volledig getoond in filmrol discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik foto's wil bekijken in de filmrol dan worden ze getoond met links, rechts, boven en onder zwarte balken. Ook al klik ik op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's niet volledig getoond in filmrol
Als ik foto's wil bekijken in de filmrol dan worden ze getoond met links, rechts, boven en onder zwarte balken. Ook al klik ik op de foto om deze volledig te zien. Kan dit met update naar 8.4.1. maken hebben? Of toeval dat ik het nu zie na de update?
Wie weet hoe ik ze weer volledig kan zien. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dit is een instelling die je via de camera moet aanpassen.
Open je camera en zet foto niet op vierkant, want dat is waarschijnlijk waar jij het nu op heb staan. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
foto's komen niet meer in filmrol | springkasteelpaco | iPhone algemeen | 2 | 12-10-14 19:53 |
Foto: foto niet meer op filmrol | ravin78 | Muziek, foto & video | 1 | 17-12-12 10:04 |
Foto's in filmrol Iphone 4 niet te zien | Biabar | Muziek, foto & video | 1 | 18-08-11 15:44 |
Kom niet in de filmrol (foto,s) | afred | Muziek, foto & video | 1 | 29-06-11 22:21 |
Foto thumbnails niet correct getoond op fotorol | JuRGiE | Muziek, foto & video | 2 | 20-01-10 13:43 |
|
|