foto niet meer op filmrol discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, als ik foto's maakt worden deze niet meer zichtbaar in filmrol. Ik heb nog genoeg geheugen op mijn telefoon. Ik heb alles afgegoogled maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
foto niet meer op filmrol
hallo,
als ik foto's maakt worden deze niet meer zichtbaar in filmrol. Ik heb nog genoeg geheugen op mijn telefoon. Ik heb alles afgegoogled maar kan geen oplossing vinden. Weet een van jullie oorzaak en oplossing Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's uit album overzetten naar pc( niet de filmrol) | ellendautzenberg | iPad algemeen | 5 | 22-01-14 20:07 |
Foto: Kan in Os6 geen foto's meer mailen uit filmrol | coenraad | Muziek, foto & video | 2 | 28-11-12 12:56 |
Foto: Foto's verwijderen uit Filmrol (Foto's App) TRAAG | MvdS | Muziek, foto & video | 1 | 15-05-12 22:04 |
Foto's in filmrol Iphone 4 niet te zien | Biabar | Muziek, foto & video | 1 | 18-08-11 15:44 |
Kom niet in de filmrol (foto,s) | afred | Muziek, foto & video | 1 | 29-06-11 22:21 |
|
|