iPhone camera neemt foto's, maar nergens te vinden in filmrol discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Al lange tijd geleden is er een probleem ontstaan bij mijn iphone camera. Wanneer ik een foto wil maken, flitst hij wel degelijk, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone camera neemt foto's, maar nergens te vinden in filmrol
Hallo allemaal,
Al lange tijd geleden is er een probleem ontstaan bij mijn iphone camera. Wanneer ik een foto wil maken, flitst hij wel degelijk, en komt het fotootje onderaan links in het kleine schermpje bij de camera. Foto genomen zo blijkt... Nu, wanneer ik naar mijn fotobibliotheek ga, is er geen enkele foto bijgekomen in mijn bibliotheek. De foto is als het ware er niet in opgenomen... kan iemand mij helpen? Ik heb mijn iphone al geherinstalleerd en talrijke keren zitten googlen, maar nergens vind ik de oplossing... Alvast bedankt, grtz pat |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat is dan wel heel raar dat die gemaakte foto's niet in Foto's -> Albums -> Filmrol staan.
Vraagje: heeft er vóór de update naar iOS 6.0.1 ooit een jailbreak op die iPhone gestaan? En heb je na de update een backup teruggezet uit de tijd dat de iPhone een jailbreak had? Indien dat het geval is dan zou dat een verklaring kunnen zijn. Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 06-12-12 om 12:50. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb het zelfde probleem, alleen draai ik op iOS 5.0.1 met jeailbreak. En ik heb geen back-up gemaakt. Het is eigenlijk zomaar ontstaan bij. Ik maak een foto en zie het links onderin staan. Ga ik naar mijn filmrol is gemaakte foto niet meer zichtbaar. Alleen foto's die er al op stonden.
Moet ik mijn iPhone updaten naar iOS 6 (liever niet) of heeft het daar niks mee te maken. |
|
|||
|
|||
Dat zo'n probleem zomaar ontstaat is heel onwaarschijnlijk. Misschien heeft de een of andere tweak iets vernaggeld. Iets te enthousiast gaan iFunboxen, SSH-en, enz.. met root toegangsrechten kan eventueel ook de oorzaak zijn.
Als je SBSettings gebruikt kan je eens proberen om de User Permissions te herstellen. SBSettings -> System Options -> Fix User Dir Permissions |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb je oplossing geprobeert en niet geholpen. Na het gedaan te hebben heb ik een respring gedaan en geen resultaat. |
Labels |
camera, filmrol |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik kan de iphoneclub app nergens vinden | iefoon | iPhone Apps | 3 | 20-11-12 08:10 |
Opgeslagen foto's nergens te vinden | JanBottu | iPhone algemeen | 0 | 06-11-12 21:44 |
Foto: Foto's uit filmrol maar wel in fotostream | milantje | Muziek, foto & video | 4 | 13-09-12 10:55 |
Windows pc herkent Iphone als camera - maar vindt de foto's niet | Kiki1800 | Unlock [archief] | 1 | 20-04-08 01:35 |
Windows: ibrickr applicaties nergens te vinden | Alain2 | Desktop-applicaties | 17 | 06-01-08 18:44 |
|
|