Camera app klik geluid discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik een foto maak geeft de camera de eerste keer nooit het klik (sluitergeluid). Is dit normaal ? Verwijder de app uit de achtergrond ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Camera app klik geluid
Als ik een foto maak geeft de camera de eerste keer nooit het klik (sluitergeluid).
Is dit normaal ? Verwijder de app uit de achtergrond (dubbelklik en omhoog vegen) Open de camera app en maak foto. Maak een 2de foto en je krijgt dan het (sluiter)geluid maar niet bij de eerste foto |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is mij inderdaad ook opgevallen. Ik weet niet wat het idee erachter is, maar kennelijk hoort het zo....
|
||||
|
||||
Bij mij geeft ook bij het maken van de eerste foto de app een sluitergeluid
|
|||
|
|||
Ik had ook geen geluid bij m'n iPhone 4 vroeger bij de eerste foto
Op zich niet echt een probleem maar soms even vervelend. Ik dacht dat het misschien iets te maken zou gehad hebben met een jailbreak Back-up maar dat is al wel 4 jaar geleden. Ik heb nu ook al jaren geen jailbreak meer maar misschien zit er toch nog iets in de Back-up van jaren geleden. Ik wil geen herstel doen als nieuwe iPhone want dan verlies ik te veel andere belangrijke data |
|
||||
|
||||
Je zal wel kunnen testen of dit zo is door eerste een backup te maken, de iPhone te herstellen, en het testen zonder de backup terug te zetten.
Hierna kan je de backup weer terug zetten. Maar wat ik al aangaf bij mij werkt het wel. |
|
|||
|
|||
Mocht het probleem aan een oude jailbreak (Back-up ) liggen dan krijg ik meer andere problemen met m'n verloren data.
Oplossing nu is voor mij een tweede foto maken en dan hoor ik de klik |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hard klik-geluid homeknop iPhone 6 | HooijmansNL | iPhone algemeen | 0 | 05-10-14 21:04 |
oortjes maken klik geluid | Eeveline | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 30-07-11 22:23 |
'Klik'-geluid bij camera 3GS uitzetten? | Blattellus | iPhone algemeen | 2 | 01-07-11 14:15 |
Windows: Geluid bij klik op iets | Froggle | iTunes | 7 | 14-09-08 10:51 |
klik geluid blijft hangen | basboy | Unlock [archief] | 11 | 08-06-08 21:49 |
|
|