foto's komen niet meer in filmrol discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na update naar ios 8 komen er geen foto's van mijn iphone in mijn filmrol?? ik heb mijn iphone al eens hersteld en nu zelfs ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
foto's komen niet meer in filmrol
Na update naar ios 8 komen er geen foto's van mijn iphone in mijn filmrol??
ik heb mijn iphone al eens hersteld en nu zelfs een nieuwe iphone 6 plus gekocht maar nog steeds lukt het niet? Heeft er ng iemand ervaringen ermee? alvast bedankt voor uw antwoorden |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
(Alle eerder gemaakte foto's en gedeelde streams op het toestel verwijderd.) |
|
|||
|
|||
Het zou best is aan Apple kunnen liggen, sinds vandaag krijg ik mijn gemaakte foto's van iPhone niet op mijn iPad, soms weer wel maar niet alle foto's.
Misschien even afwachten of het zich herstelt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: foto niet meer op filmrol | ravin78 | Muziek, foto & video | 1 | 17-12-12 10:04 |
Foto: Kan in Os6 geen foto's meer mailen uit filmrol | coenraad | Muziek, foto & video | 2 | 28-11-12 12:56 |
iFile gebruiken om bij filmrol te komen | Sveneezy | Jailbreak apps en thema's | 5 | 07-04-12 17:50 |
Foto's in filmrol Iphone 4 niet te zien | Biabar | Muziek, foto & video | 1 | 18-08-11 15:44 |
Kom niet in de filmrol (foto,s) | afred | Muziek, foto & video | 1 | 29-06-11 22:21 |
|
|