//

iphone 5c na update steeds in herstelmodus

iphone 5c na update steeds in herstelmodus discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, ik wou gisteren mijn iphone 5c updaten en ik legde hem dus neer en ging slapen, en toen ik later ging kijken stond er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-08-15, 16:59
iphoneuser0808 iphoneuser0808 is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2015
Berichten: 2
Unhappy iphone 5c na update steeds in herstelmodus

hoi,
ik wou gisteren mijn iphone 5c updaten en ik legde hem dus neer en ging slapen, en toen ik later ging kijken stond er zo'n tekentje dat hij aangesloten moest worden met itunes. dus ik ging dat doen en schrok natuurlijk erg, want er stond dat ik hem moest gaan herstellen, dus naja ik wil wel mijn mobiel terug dus ik ging dat doen en itunes ging zo bezig met herstellen & updaten maar daarna gebeurde er niets.. het teken dat hij met itunes moet worden aangesloten blijft er staan.
ik kan hem dus ook niet openen en dat is op dit moment echt een ramp want ik moet morgen naar school toe...

kan iemand mij helpen?

HEEL erg bedankt alvast!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-08-15, 17:02
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphoneuser0808 Bekijk bericht
ik kan hem dus ook niet openen en dat is op dit moment echt een ramp want ik moet morgen naar school toe...
Dan helpt er alleen maar een rampenplan. Zet het toestel in DFU mode en herstel met iTunes.
  #3  
Oud 18-08-15, 23:25
iphoneuser0808 iphoneuser0808 is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2015
Berichten: 2
Standaard

ik en mijn vader hebben de hele avond dingen zitten proberen, maar ook de dfu lukte niet, want dat tekentje met itunes kwam nog steeds terug. en dat herstellen werkt dus niet.
is er ook nog een andere manier of is mijn iphone nu echt kapot?
  #4  
Oud 19-08-15, 09:15
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphoneuser0808 Bekijk bericht
ik en mijn vader hebben de hele avond dingen zitten proberen...
Beschaafder is: mijn vader en ik (de ezel komt altijd op de laatste plaats zei wijlen mijn moeder).

Citaat:
maar ook de dfu lukte niet, want dat tekentje met itunes kwam nog steeds terug.
In DFU mode is het scherm zwart.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Steeds terug in de herstelmodus na uitschakelen! deepestblue1 Archief 5 03-12-09 10:15
iphone springt steeds in herstelmodus wijlre01 iPhone algemeen 4 19-03-09 00:14
iPhone Valt Steeds uit, daarna alleen herstelmodus nog mogelijk! hbasten iPhone algemeen 4 25-06-08 15:26
iPhone Valt Steeds uit, daarna alleen herstelmodus nog mogelijk! hbasten iPhone algemeen 3 13-06-08 18:36
iPhone Valt Steeds uit, daarna alleen herstelmodus nog mogelijk. hbasten Archief 0 05-06-08 16:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:17.