//

Voortdurend laad cirkeltje naast Wifi/4G teken

Voortdurend laad cirkeltje naast Wifi/4G teken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds vandaag een Iphone 6 en nu heb ik voortdurend dat laad cirkeltje naast het Wifi/4G teken in beeld als ik op de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-08-15, 17:35
Slala Slala is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2015
Berichten: 7
Standaard Voortdurend laad cirkeltje naast Wi-Fi/4G teken

Ik heb sinds vandaag een Iphone 6 en nu heb ik voortdurend dat laad cirkeltje naast het Wi-Fi/4G teken in beeld als ik op de homepagina blijf. Zodra ik een app opstart verdwijnt het meteen.

Bij mijn Iphone 5s had ik dit nooit. Is dit normaal bij een Iphone 6 of heb ik onbewust misschien iets aan staan op de achtergrond waardoor hij voortdurend bezig is?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-08-15, 17:36
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Voer eens een harde reset uit.
  #3  
Oud 28-08-15, 17:47
Slala Slala is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2015
Berichten: 7
Standaard

Was alles maar zo simpel . Bedankt het is weg.
  #4  
Oud 08-09-15, 22:50
MiDe74 MiDe74 is offline
• iOS 12.0.1
• 9.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 108
Standaard

Ik heb dit ook wel eens bij mn 5S, en inderdaad als ik hem dan reset is het weg. Opzich fijn, maar wat is de reden vraag ik me dan af? Is er dan een proces wat blijft hangen ofzo? Alle apps heb ik al eens afgesloten en dan blijft het nog steeds draaien dus dat is het niet.
  #5  
Oud 09-09-15, 12:22
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Bij mij blijkt de boosdoener m'n VPN-account die na een minder gelukkige verbinding almaar blijft zoeken, ook als de app zelf is weggeveegd. Kennelijk heeft het profiel van dat account een eigen leven.
Even een frisse start lost het op en kan geen kwaad.
  #6  
Oud 09-09-15, 13:30
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneAlot Bekijk bericht
Bij mij blijkt de boosdoener m'n VPN-account die na een minder gelukkige verbinding almaar blijft zoeken, ook als de app zelf is weggeveegd. Kennelijk heeft het profiel van dat account een eigen leven.
Even een frisse start lost het op en kan geen kwaad.
Vaak zijn de Apps alleen om het profiel te installeren en je account te bekijken.

Het echte VPN werk gebeurt dan via een profiel, dus dat moet je inderdaad ook verwijderen als je die dienst niet meer wil gebruiken.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #7  
Oud 09-09-15, 14:15
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

ExpressVPN heeft een fraaie app die op een wereldkaart visualiseert of de verbinding tot stand komt en welke route die heeft. Naar mijn idee verslikt die app zich soms in de eigen schoonheid en crasht. Dan is alleen de app sluiten inderdaad niet genoeg om een en ander weer vlot te trekken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone Aplle teken blijft in beeld met laad cirkeltje! HELP Jorriiis iPhone algemeen 4 27-06-11 03:05
Een raar teken naast batterij icoon Ipod touch IOS4.1 sponic2 Archief 3 22-11-10 19:17
Raar teken naast de datum geraaar Archief 1 02-10-09 20:33
Hoorn en toetsenbord eronder naast bluetooth teken Yizu Archief 2 03-05-08 01:11
Vaag teken naast provider. RioolDokter Overige providers Nederland 4 02-04-08 13:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:24.