//

Hoe zet ik een 100% kapotte Iphone terug naar fabrieksinstellingen?

Hoe zet ik een 100% kapotte Iphone terug naar fabrieksinstellingen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Iphone 5s is helemaal kapot. Laad niet meer op, maakt geen verbinding met Itunes via PC niets werkt meer. Ik wil hem dus verkopen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-09-15, 11:44
Slala Slala is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2015
Berichten: 7
Standaard Hoe zet ik een 100% kapotte Iphone terug naar fabrieksinstellingen?

Mijn Iphone 5s is helemaal kapot. Laad niet meer op, maakt geen verbinding met Itunes via PC niets werkt meer. Ik wil hem dus verkopen voor een paar tientjes en daarvoor moet hij gereset worden.

Als ik zoek op terug naar fabrieksinstellingen zetten van Iphones vind ik alleen manieren via de telefoon zelf of via Itunes maar dit werkt dus beide niet. Is er nog een andere manier?

Ik heb hem al wel via Icloud uit zoek mijn Iphone gedelete maar is dit genoeg?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-09-15, 16:19
iSpy iSpy is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 294
Standaard

Je had hem via icloud zoek mijn iPhone kunnen wissen..
  #3  
Oud 14-09-15, 19:58
herbie65's schermafbeelding
herbie65 herbie65 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 294
Standaard

je kunt hem via find my iPhone remote wipen, en dan verkopen voor onderdelen.
Zodra iemand hem toch weer kan fixen, krijg bedaar een melding van, en ook dat hij gewist is.
Fixen ze hem niet, dan is het ook niet zo belangrijk dat hij gewist wordt.
  #4  
Oud 16-09-15, 12:01
Pikkelateur Pikkelateur is offline
• iOS 17.1
• iPadOS 15.7.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Dronten
Berichten: 170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Slala Bekijk bericht
Mijn Iphone 5s is helemaal kapot. Laad niet meer op, maakt geen verbinding met Itunes via PC niets werkt meer. Ik wil hem dus verkopen voor een paar tientjes en daarvoor moet hij gereset worden.

Als ik zoek op terug naar fabrieksinstellingen zetten van Iphones vind ik alleen manieren via de telefoon zelf of via Itunes maar dit werkt dus beide niet. Is er nog een andere manier?

Ik heb hem al wel via Icloud uit zoek mijn Iphone gedelete maar is dit genoeg?
Je bedoelt hoop ik dat je 'm gewist hebt via iCloud? Indien je de iPhone hebt verwijderd uit de iCloud, dan kan je deze niet meer wissen.

Mocht je een exchange account van je werk erop hebben ingesteld, dan zou je eventueel via de OWA dit nog kunnen uitvoeren.
1. Inloggen op OWA
2. Opties
3. Mobiele apparaten (daar zou je dit misschien kunnen uitvoeren)
__________________
A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone volledig wissen terug naar fabrieksinstellingen. Urbanfoto iPhone algemeen 4 15-08-13 15:06
Hoe herstel je een iphone naar fabrieksinstellingen Rutger91 iPhone algemeen 1 12-11-11 21:15
Update 3.1.3. Iphone terug naar fabrieksinstellingen a2xnet iPhone algemeen 4 03-03-10 12:40
Hoe zet ik een aangepast (agenda)bestand op mijn non-JB iPhone terug? XIII iPhone algemeen 0 02-10-09 11:04
Hoe kan de iphone weer terug naar de originele fabrieksinstellingen? eric.soul iPhone algemeen 7 19-10-08 14:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:55.