iPhone 6 trilt continu tijdens laden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een vriend van mij heeft zijn iphone 6 enkele dagen geleden geüpdate naar IOS 8.4.1. Sindsdien blijft het scherm van de iphone aan en trilt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 6 trilt continu tijdens laden
Een vriend van mij heeft zijn iphone 6 enkele dagen geleden geüpdate naar IOS 8.4.1. Sindsdien blijft het scherm van de iphone aan en trilt de iphone continu tijdens het laden.
Een herstart en een harde reset hielpen niet. Ook een andere lader lost het probleem niet op. Zou dit een bug zijn in IOS 8.4.1? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Lijkt mij geen bug. Denk dat het handig is om de iPhone te wissen en dan te herstellen.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is een iphone die nooit een jailbreak gehad heeft 😄
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad mini trilt/bibbert tijdens opladen | iQuattro | iPad algemeen | 22 | 28-06-17 01:20 |
opstarten iphone 4s tijdens laden | seije017 | iPhone algemeen | 4 | 21-05-15 21:55 |
iPhone 4s trilt tijdens opladen in auto | pspanter | iPhone algemeen | 5 | 19-12-12 22:40 |
Iphone 3GS met OS 4.3.1 continu vast tijdens bellen | greenbeauty | iPhone algemeen | 2 | 20-04-11 12:32 |
iPhone 3G [warm tijdens laden] | iDriss | iPhone algemeen | 9 | 08-09-08 19:28 |
|
|