opstarten iphone 4s tijdens laden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb hier een iphone 4s die tijdens het laden maar blijft opstarten. voorzien van de laatste software en nieuwe accu reeds...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
opstarten iphone 4s tijdens laden
ik heb hier een iphone 4s die tijdens het laden maar blijft opstarten.
voorzien van de laatste software en nieuwe accu reeds |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Blijft die ook opstarten wanneer die niet aan de lader hangt? Grote kans dat je er een accu in heb zitten die te diep ontladen/defect is of met het verkeerde APN.
|
|
|||
|
|||
alleen bij het opladen
en hij heeft het eerst goed gedaan. |
|
|||
|
|||
Een iPhone start altijd automatisch op als je hem aan de oplader hangt?
|
|
|||
|
|||
als ik hem aan de lader aansloot begon hij opnieuw op te starten.
na een herstel via iTunes en er weer de laatste back-up opgezet te hebben werkt hij weer als nieuw |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4s warm tijdens laden in auto | seije017 | iPhone algemeen | 5 | 17-08-14 12:48 |
Gevaarlijk om iPhone in bed te houden tijdens laden? | Jewel | iPhone algemeen | 9 | 01-07-14 18:49 |
iPhone 5s doet ineens raar tijdens laden | MarxBob | iPhone algemeen | 8 | 21-11-13 07:37 |
iPhone springt tijdens laden op stekker boven | jorima | iPhone algemeen | 0 | 12-11-12 20:31 |
iPhone 3G [warm tijdens laden] | iDriss | iPhone algemeen | 9 | 08-09-08 19:28 |
|
|