Bij aanklikken van de muziek app verschijnt een leeg scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik de muziek app aanklik verschijnt er een wit scherm de afspeellijsten zijn dus niet meer zichtbaar, terwijl er wel muziek op staat. Bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bij aanklikken van de muziek app verschijnt een leeg scherm
Als ik de muziek app aanklik verschijnt er een wit scherm de afspeellijsten zijn dus niet meer zichtbaar, terwijl er wel muziek op staat. Bij omhoogvegen zie je een bepaald nummer wel staan en speelt ook af. Weet iemand wat dat kan zijn cq wat ik moet doen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 5 muziek app verschijnt niet in verbruik | FIA2008 | iPhone algemeen | 0 | 23-04-15 19:12 |
Is er een app beschikbaar die automatisch het volume regelt van je iPhone bij muziek? | iaminthecloud | iPhone algemeen | 0 | 06-04-14 15:38 |
Hoort bij een scherm van een iPhone 4 direct het tlc bord? | Liinde | iPhone algemeen | 1 | 25-03-13 09:54 |
Mijn iPad 4's scherm flikkert bij het 'batterij-leeg'' scherm. | koen050 | iPad algemeen | 4 | 09-11-12 19:38 |
Van de ene op de andere dag krijg ik een grijs scherm bij aankopen in de app store! | Aruba | iPad algemeen | 7 | 05-08-12 17:32 |
|
|