iPhone 6 met bumper discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik ben altijd heel erg voorzichtig op gebied van krasjes, maar tegelijk wil ik erg van de achterkant van m'n iPhone 'genieten'. Nu heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 6 met bumper
Hoi,
ik ben altijd heel erg voorzichtig op gebied van krasjes, maar tegelijk wil ik erg van de achterkant van m'n iPhone 'genieten'. Nu heb ik een iPhone 6 bumper gezien, en ik vraag me af of de achterkant snel krast als je je iPhone in je broekzak hebt. Ik heb verder niks in mijn broekzak. Over het scherm hoef ik me geen zorgen te maken want daar zit een glazen screenprotector op. Met vriendelijke groet, Phey |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zolang je alleen je iPhone in je broekzak doet en niks anders tegelijkertijd dan is de kans zeer klein dat er daardoor krassen zullen ontstaan. Zelf gebruik ik geen hoesje of bumper en mijn iPhone 5S heeft nog steeds geen krasjes. Gewoon voorzichtig ermee omgaan.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Een bumper krast Altijd. De reden hiervan is dat er vuil gaat zitten tussen bumper en achterkant cq zijkant , Dit geeft krasjes .
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S bumper met transparante achterkant gezocht | HobbitNL | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 08-02-13 18:21 |
UCO Skinny Bumper (Mooie bumper) | Tasty | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 15-11-11 13:37 |
Probleem met Apple Bumper iPhone 4 | Royofzo | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 26-07-11 17:46 |
|
|