//

iPhone 6 met bumper

iPhone 6 met bumper discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik ben altijd heel erg voorzichtig op gebied van krasjes, maar tegelijk wil ik erg van de achterkant van m'n iPhone 'genieten'. Nu heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-09-15, 19:11
Phey Phey is offline
• iOS 9.0 beta
• 9.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 2
Question iPhone 6 met bumper

Hoi,

ik ben altijd heel erg voorzichtig op gebied van krasjes, maar tegelijk wil ik erg van de achterkant van m'n iPhone 'genieten'.
Nu heb ik een iPhone 6 bumper gezien, en ik vraag me af of de achterkant snel krast als je je iPhone in je broekzak hebt. Ik heb verder niks in mijn broekzak.
Over het scherm hoef ik me geen zorgen te maken want daar zit een glazen screenprotector op.

Met vriendelijke groet,
Phey
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-09-15, 10:13
Pikkelateur Pikkelateur is offline
• iOS 17.1
• iPadOS 15.7.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Dronten
Berichten: 170
Standaard

Zolang je alleen je iPhone in je broekzak doet en niks anders tegelijkertijd dan is de kans zeer klein dat er daardoor krassen zullen ontstaan. Zelf gebruik ik geen hoesje of bumper en mijn iPhone 5S heeft nog steeds geen krasjes. Gewoon voorzichtig ermee omgaan.
__________________
A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station..
  #3  
Oud 16-09-15, 17:57
Phey Phey is offline
• iOS 9.0 beta
• 9.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pikkelateur Bekijk bericht
Zolang je alleen je iPhone in je broekzak doet en niks anders tegelijkertijd dan is de kans zeer klein dat er daardoor krassen zullen ontstaan. Zelf gebruik ik geen hoesje of bumper en mijn iPhone 5S heeft nog steeds geen krasjes. Gewoon voorzichtig ermee omgaan.
Bedankt voor je reactie!
  #4  
Oud 16-09-15, 20:59
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Een bumper krast Altijd. De reden hiervan is dat er vuil gaat zitten tussen bumper en achterkant cq zijkant , Dit geeft krasjes .
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4S bumper met transparante achterkant gezocht HobbitNL iPhone accessoires en onderdelen 4 08-02-13 17:21
UCO Skinny Bumper (Mooie bumper) Tasty iPhone accessoires en onderdelen 1 15-11-11 12:37
Probleem met Apple Bumper iPhone 4 Royofzo iPhone accessoires en onderdelen 3 26-07-11 16:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:29.