//

IOS 9.1 Beta constant melding dat ik moet updaten

IOS 9.1 Beta constant melding dat ik moet updaten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Elke keer als ik mijn iPhone 5s unlock dan krijg ik de melding dat ik kan updaten naar IOS 9.1 beta. Zelf wil ik woensdag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-09-15, 08:44
Deora Deora is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 31
Standaard IOS 9.1 Beta constant melding dat ik moet updaten

Elke keer als ik mijn iPhone 5s unlock dan krijg ik de melding dat ik kan updaten naar IOS 9.1 beta. Zelf wil ik woensdag gewoon updaten naar de definitieve IOS 9. Op dit moment heb ik IOS 9.0 beta 3 er op staan.

Weten jullie of het mogelijk is om deze melding uit te zetten?

Ik hoor het graag.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-09-15, 13:26
MLVC MLVC is offline
• iOS 11.0 beta
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 55
Standaard

Heb je al geprobeerd het profiel te verwijderen? Moet trouwens zeggen dat mijn 5s het op 9.1 veel beter doet (en dan vooral de batterij, die liep bij de laatste 9.0 beta leeg terwijl je er naar keek zo ongeveer, nu is het weer bruikbaar in ieder geval)
  #3  
Oud 14-09-15, 13:47
Deora Deora is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MLVC Bekijk bericht
Heb je al geprobeerd het profiel te verwijderen? Moet trouwens zeggen dat mijn 5s het op 9.1 veel beter doet (en dan vooral de batterij, die liep bij de laatste 9.0 beta leeg terwijl je er naar keek zo ongeveer, nu is het weer bruikbaar in ieder geval)
Als ik het profiel verwijder wat gebeurt er dan? Ik heb er zelf ook last van dat mijn accu erg kort meegaat met IOS 9 beta, dat is ook de reden dat ik woensdag de officiële update wil installeren. Maar 9.1 is dus ook beter voor de accu.
  #4  
Oud 14-09-15, 13:52
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MLVC Bekijk bericht
Moet trouwens zeggen dat mijn 5s het op 9.1 veel beter doet (en dan vooral de batterij...
Ik ben absoluut geen batterijfetischist maar dit kan ik bevestigen op een test iPhone 5s.
  #5  
Oud 14-09-15, 14:18
MLVC MLVC is offline
• iOS 11.0 beta
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deora Bekijk bericht
Als ik het profiel verwijder wat gebeurt er dan? Ik heb er zelf ook last van dat mijn accu erg kort meegaat met IOS 9 beta, dat is ook de reden dat ik woensdag de officiële update wil installeren. Maar 9.1 is dus ook beter voor de accu.
Ik ben er in ieder geval zo tevreden over dat ik de officiële update misschien wel gewoon oversla. Want op iOS9 beta was het echt een drama.
  #6  
Oud 15-09-15, 08:33
Deora Deora is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MLVC Bekijk bericht
Ik ben er in ieder geval zo tevreden over dat ik de officiële update misschien wel gewoon oversla. Want op iOS9 beta was het echt een drama.
Je hebt gelijk, ik draai nu ook 9.1 en het is veel beter!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn iphone loopt constant vast na updaten ios 7 CaatjeBee iPhone algemeen 2 26-09-13 16:42
iOS 4.3: melding bij updaten apps maceddy iPhone Apps 2 20-03-11 20:14
melding dat ik me beltegoed moet opwaarderen en dat ik 1233 moet bellen djmur-c Unlock [archief] 2 01-05-08 14:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:35.