Coretime bug type 156 batterij verbruik discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Hopelijk kan iemand mij helpen. Ik heb nogal last van een coretime bug 156. Hierdoor loopt mijn telefoon behoorlijk snel leeg. Ik sluit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Coretime bug type 156 batterij verbruik
Hoi allemaal,
Hopelijk kan iemand mij helpen. Ik heb nogal last van een coretime bug 156. Hierdoor loopt mijn telefoon behoorlijk snel leeg. Ik sluit altijd alle apps dus daar kan het niet aanliggen. Wie kan mij helpen? Ik heb een Iphone 4s met een software update van IOS 8.4.1. Groet Sharon |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoi
Dit heb ik via diagnose en gebruik gevonden. Telefoon loopt zonder gebruik 3% leeg in een half uur. In de foutmelding Zie je dat hij elk uur 4 tot 5 keer iets doet. Maar wat geen idee. Heb jij een oplossing? |
|
|||
|
|||
Dat had je vorig jaar met die Scoupy app ook al.
|
|
|||
|
|||
Hoi,
Ja dat klopt maar das zon twee jaar geleden volgens mij en toen stond er bij scoupy volgens mij. Maar nu niet. Heb jij mij de vorige keer geholpen? O en ik heb bungelen scoupy app ;-) ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 september 2015 om 20:15 ---------- Heb trouwens ook nog een jetsamevent bug 198 erin zitten. Komt ook elke dag langs. Daar zie ik Facebook bij staan. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Een beetje Engelse les: To jettison = lading overboord gooien als het schip (of vliegtuig) in nood is; Jetsam = overboord gegooide lading; De Feesboek app is door iOS in de jettisoned state gezet (er uit gekieperd) en er werd een Jetsam Event aangemaakt. |
|
|||
|
|||
Ok bedankt voor je reactie, geldt ook voor de coretime?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Runkeeper, batterij verbruik | DrDiesel | iPhone Apps | 7 | 08-01-16 23:21 |
Bug type 167 Facebook/Scoupy | sharonk77 | iPhone algemeen | 2 | 29-07-14 22:35 |
Batterij verbruik app | jevamo | iPhone algemeen | 3 | 14-05-13 16:15 |
batterij verbruik iOS 5.1 navraag | jooskieffer | iPhone algemeen | 6 | 19-03-12 20:12 |
Batterij verbruik iPhone OS 3.0 Beta 1 en 2 | hkuepers | Archief | 1 | 08-04-09 16:54 |
|
|