iphone5 op oude bose dockingstation aansluiten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil mijn iphone5 aansluiten op mijn oude bose dockingstation met een adapter voor 30 pins naar 8 pins, maar krijg er geen geluid uit. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone5 op oude bose dockingstation aansluiten
Ik wil mijn iphone5 aansluiten op mijn oude bose dockingstation met een adapter voor 30 pins naar 8 pins, maar krijg er geen geluid uit.
Wat doe ik verkeerd, moet ik iets in de instellingen doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Met een originele adapter van Apple zou dat moeten werken zonder instellingen aan te passen. Of dat ook met een adapter van het merk FoeYongHai werkt weet ik niet.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple TV aan te sluiten op (oude) Bose voor mooi geluid? | els007 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 6 | 04-04-15 20:50 |
iPhone5 scherm in dockingstation doet raar | kastenbart | iPhone algemeen | 4 | 08-05-14 14:43 |
kan muziek van oude iphone4 niet overzetten naar nieuwe iphone5 | Glenn44 | iPhone algemeen | 7 | 17-01-14 04:08 |
oude dockingstation werkt WEL! | iPHO | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 16-05-09 21:02 |
beschermcase + dockingstation | bunne | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 05-12-08 09:51 |
|
|