iOS 9: Batterijpercentage in Notification Center? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In Mac Power Users #278: iOS 9 and New Apple Hardware hoorde ik vanochtend dat je in iOS 9 het batterijpercentage van je iPhone (en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iOS 9: Batterijpercentage in Notification Center?
In Mac Power Users #278: iOS 9 and New Apple Hardware hoorde ik vanochtend dat je in iOS 9 het batterijpercentage van je iPhone (en Apple Watch) in het Notification Center kunt laten tonen.
Dit c|net artikel beschrijft hoe. Ik zie de optie "Batterij" echter niet in het Notification Center op mijn iPhone 5 met iOS 9 GM... Was dit een feature van een iOS 9 beta die in de GM is verwijderd? Of is er een andere reden waarom ik dit feature niet zie?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb de laatste beta erop, en heb deze instelling
|
||||
|
||||
Deze avond toch ook maar vast mijn iPhone 6 van iOS 9 GM voorzien. Daar heb ik de optie "Batterijen" wel...
Misschien omdat deze iPhone met mijn Apple Watch is verbonden? |
|
||||
|
||||
Je ziet het batterijpercentage alleen op het toestel dat met de Watch gekoppeld is.
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik zie het percentage liever niet continu in beeld op mijn iPhone en iPad, maar zou het wel graag snel kunnen bekijken via dit Notification Center widget. (het percentage van het apparaat zelf; niet van de Apple Watch) |
|
|||
|
|||
Overigens is er ook een app genaamd Vidgets waarin je ook je batterij percentage van je iPhone op het Notification Center kunt laten zien.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
EDIT: In de 2 minuten dat ik het Vidgets batterij widget probeerde liep dit terwijl ik er naar keek terug van 48% naar 47% naar 45%, terwijl het officiële Apple widget minuten later nog steeds 48% aangaf. Niet goed voor het vertrouwen... Laatst gewijzigd door XIII; 15-09-15 om 22:36. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Notification Center | scottstorch7 | iPhone algemeen | 0 | 19-11-11 13:54 |
Notification center | Scirocco | iPhone Apps | 4 | 28-10-11 20:47 |
iPhone: notification center/whatsapp doet raar ios 5 gm | aaipet | Jailbreak | 5 | 09-10-11 22:57 |
|
|