Bleutooth en klok probleem iPhone 5C 16Gb discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben nieuw op dit forum en heb een probleem waar ik niet uitkom. Tot voor kort liep ik nog steeds rond met een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bleutooth en klok probleem iPhone 5C 16Gb
Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum en heb een probleem waar ik niet uitkom. Tot voor kort liep ik nog steeds rond met een iphone 3GS. Ik dacht tijd voor vernieuwing en heb gekozen voor een iPhone 5C 16 Gb. Nu komt het ik heb telefoon in gebruik genomen maar dat is uitgelopen op 1 grote teleurstelling. De volgende problemen doen zich voor: Ik kan bluetooth op geen enkele manier aanzetten het knopje ontbreekt, waar het kopje moet zitten draait een wieltje en deze stopt maar niet met draaien. Om deze reden is het onmogelijk om BT aan/uit te zetten. Het volgende probleem is dat klok niet goed loopt. Of ik hem nu op automatisch zet of handmatig dat maakt niet uit. Tijd staat soms stil of loopt achter mar in ieder geval nooit op tijd. Ik heb het serienummer gecheckt blijkt dat het geen NL toestel is maar een INT toestel. Dit zou voor werking toch niet uit moeten maken. Kortom weet er iemand raad? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Over je Bluetooth-probleem kan ik niets zeggen, want ik weet niet wat er mis is.
Als je naar iOS 9 updatet heb je waarschijnlijk geen last meer van de klok-bug.
|
|||
|
|||
Oke thanx!
Fijn te horen dat de klok een bug is Hopelijk is de bluetooth ook een bug. Dat zou mooi zijn ben ik in 1 klap verlost van mijn problemen Het is dus wachten op IOS 9 Dank voor je reactie |
|
||||
|
||||
iOS 9 is al sinds een klein uurtje beschikbaar. Als je updatet via de instellingen op je iPhone en je krijgt een foutmelding, probeer dan te updaten met iTunes 12.3.
|
|
|||
|
|||
Thanx ik heb natuurlijk meteen de telefoon voorzien van de nieuwste update IOS 9 draait nu op de iPhone 5C. Het probleem met de bluetooth is nog steeds niet verholpen. Ik heb nog steeds een ronddraaiend wieltje op de plek waar een button hoort te staan. En ook het probleem met de klok is nog steeds als voorheen. Zodra het scherm wordt vergrendeld of naar stand bye gaat gaat klok stilstaan. Zodra ik telefoon weer ga gebruiken staat klok op tijd waarmee telefoon in vergrendeling ging. Ik weet het niet meer, helaas zit er geen garantie meer op toestel. Ik weet het echt niet meer. Ben er klaar mee deze flikker ik in de kliko, heb er zo immers niets aan. Ik ga wel kijken naar wat anders. Kan het me niet veroorloven nogmaals een apple aan te schaffen.
|
|
||||
|
||||
Hoeveel vraag je ervoor? Ik wil hem als je een gunstige prijs geeft van je overkopen.
Je kunt hem ook even bij de Apple Store brengen. Daar helpen ze je wel. |
|
|||
|
|||
Ik weet het echt niet dat weggooien was natuurlijk cynisch bedoeld, omdat ik er wel degelijk de balen van heb. Ik denk niet dat ze me gaan helpen bij een apple store (ga het natuurlijk wel proberen) het is immers een buitenlands toestel (ik meen VS) En volgens site waar ik iPhone heb gecheckt zit er ook geen garantie meer op. had hem destijds geruild voor mijn nieuwe samsung s4 mini met bijbetaling van 100 euro. Had hem getest. Alles leek goed te werken, alleen problemen met bluetooth en klok zijn mij toen niet opgevallen bij de ruil. Nu zit ik met gebakken peren, en volgens mij is het niet een simpel op te lossen probleem. Helaas heeft IOS 9 niet geholpen. Nog steeds draaiend wieltje bij de bluetooth en nog steeds een klok die niet goed loopt
|
|
||||
|
||||
Maak voordat je naar de Apple Store gaat een afspraak. Dit is een probleem waar je waarschijnlijk niet zelf iets aan kan doen, dus dan zijn ze vaak soepeler met een vervangend toestel geven of een goedkope (of zelfs kosteloze) reparatie.
|
|
|||
|
|||
Dat ga ik doen, thanx voor je hulp en tips.
|
|
||||
|
||||
Geen dank. Laat je het resultaat hier weten? Dan hebben anderen er ook wat aan.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb aangegeven dat ik zou laten weten hoe het is gegaan. Ik heb dus en apple store bezocht in dit geval AMAC Amersfoort. Nou er was 1 mogelijkheid ik kon de iPhone 5c achterlaten en dan moest ik 41 euro onderzoekskosten betalen. Ik kreeg niet de garantie dat ze het euvel konden verhelpen. Ik stond in dubio wat te doen. Ik heb er toch voor gekozen hem niet achter te laten dit omdat ze me niet garantie konden geven dat het euvel verholpen kon worden. Bovendien konden ze ook geen indicatie geven wat een eventuele reparatie zou gaan kosten. Ik heb nu een samsung S5 mini geleend van iemand. Maar ja dat is niet ideaal en ook niet wat ik wil. Maar goed ik heb nu een iphone 3 die ik niet meer gebruik. En natuurlijk de iPhone 5C met het euvel die ik omschreef en waar ik dus niets aan heb. telefoon werkt verder prima. Is er echt niemand die weet hoe het komt dat klok niet op tijd blijft lopen en waarom ik bij bleutooth dat draaiende wieltje heb, die nooit meer weggaat. Weet er iemand raad of heeft iemand een oplossing. Op deze manier heb ik niets aan de 5C. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Om een en ander uit te sluiten. Herstel de iPhone met iTunes en zet voorlopig geen backup terug. Als alles dan werkt zit het probleem in de backup. Werkt het nog steeds niet moet je aan een hardwareprobleem gaan denken. |
|
|||
|
|||
De Amac is geen Apple Store. Dat is een reseller. Je moet naar Amsterdam, Den Haag of Haarlem! Daar kunnen ze je iPhone "uitlezen". Eventueel kan dit ook telefonisch via de technische helpdesk.
Zou inderdaad eerst het advies van timosha opvolgen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nou daar baal ik stevig van ik moet dus weer op zoek naar wat anders. dank voor je reactie in ieder geval timosha |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ok op naar amsterdam dus. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
goed dat je het zegt. Heb ik nog 1 aanvullende vraag. Ik ben er achter gekomen dat de iPhone die ik heb een internationale id, d.w.z. niet in NL aangeschaft. Is het zo dat ze zggen sorry buitenlands toestel of fixen ze het? |
|
|||
|
|||
Je hebt wereldwijde garantie op Apple producten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
probleem klok bij lockscreen weg | mitchelldeweerd | iPhone algemeen | 1 | 04-06-12 22:23 |
Probleem met klok | welpie | Jailbreak apps en thema's | 0 | 15-03-11 04:03 |
Bleutooth carkit namen probleem Os.4.0.1 | toontje55 | iPhone algemeen | 6 | 24-11-10 13:00 |
bleutooth probleem bij auto radio | hzl | iPhone algemeen | 11 | 02-03-10 17:56 |
klok + mail probleem (sluit direct af) | Fred. | Unlock [archief] | 4 | 07-02-08 23:41 |
|
|