iPhone 6s grotere case nodig? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik overweeg de overstap van mijn iPhone 6 naar een 6s. (Niet de plus versie) Nu had ik gelezen en opgevangen dat deze een paar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 6s grotere case nodig?
Ik overweeg de overstap van mijn iPhone 6 naar een 6s. (Niet de plus versie)
Nu had ik gelezen en opgevangen dat deze een paar millimeter dikker etc is. Kan ik mijn hoesje/case van mijn 6 hiervoor blijven gebruiken of gaat dat niet passen? Normaal had ik nog gewacht met deze vraag te stellen tot een aantal mensen hem hadden, maar zoveel geduld heb ik niet. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
IK heb gelezen dat de 6 en 6+ hoedjes compatible zijn voor de 6s en 6s+
|
|
||||
|
||||
Maar er was ook een maker die aangaf dat zijn hoesjes niet zouden passen…
|
|||
|
|||
Daarom. We zullen het pas zeker weten als een aantal mensen hem effectief in handen hebben.
|
|
||||
|
||||
Can your iPhone 6 case fit the new iPhone 6s? | Macworld
een inch verschil is nihil ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 september 2015 om 20:46 ---------- iPhone 6 & 6 Plus cases will fit Apple's new iPhone 6s models hier zeggen ze dat ze passen |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Cases blijven gewoon passen.
Enkel Lifeproof claimed dat hun cases NIET zullen passen voor de nieuwe toestellen... Pure marketing? Wie weet! |
|
|||
|
|||
iPhone 6S
138.3 x 67.1 x 7.1 mm (5.44 x 2.64 x 0.28 in) iPhone 6 138.1 x 67 x 6.9 mm (5.44 x 2.64 x 0.27 in) Dit zal spannend worden. Nog even geduld dus |
|
|||
|
|||
Geduld is een schone deugd.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3G hoesje,case HULP NODIG | markii93 | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 27-06-09 23:43 |
Grotere letters op iphone...mogelijk? | Typhoon | iPhone algemeen | 3 | 04-05-08 16:36 |
Is een case ter bescherming nodig??? | SuperDutch | iPhone accessoires en onderdelen | 22 | 04-05-08 14:29 |
|
|