Aple ID blijft paswoord vragen na update IOS 9 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de update naar IOS9 blijft de iphone 6 van mijn man constant het paswoord van het apple ID vragen. Het paswoord is intussen al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Aple ID blijft paswoord vragen na update IOS 9
Na de update naar IOS9 blijft de iphone 6 van mijn man constant het paswoord van het apple ID vragen. Het paswoord is intussen al gewijzigd omdat hij na een tijdje het oude niet meer aannam, de 3 beveiligingsvragen zijn al gepasseerd en ook het herstelmailadres kwam al langs. Toch blijft het probleem zich voordoen. De telefoon is tijdens de update wel zonder Wi-Fi gevallen, misschien heeft het daarmee te maken?
Hoe verwijder je de update en zet je een nieuwe weer terug? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Krijg je ook de melding dat je wachtwoord onjuist is?
Zo niet, dan even je apple ID afmelden en weer aanmelden op je iPhone. Had dit toevallig vanmorgen ook bij een klant en daarmee was zijn probleem opgelost.
|
|||
|
|||
Ik zal het straks nog een keertje proberen als hij terug thuis is van het werk. Gisteren heb ik dat ook al een keertje geprobeerd maar vandaag was het probleem er terug.
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Het is een bug: Maak je gebruik van twee-staps verificatie? Zet die eens uit en kijk of het probleem zich nog steeds voordoet.
|
|
|||
|
|||
Waar gaat dit eindigen nergens ben je nog veilig
|
|
||||
|
||||
??Sorry? Nergens?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 blijft configureren na update ios 7.0.4 | Ikke83 | iPhone algemeen | 1 | 25-12-13 01:42 |
iPhone 5 (iOS 6) blijft vragen naar test-AppleID na werken met StoreKit | Werner291 | iPhone algemeen | 0 | 17-03-13 09:52 |
IOS 5.1 update blijft hangen | Rico515 | iPad algemeen | 6 | 11-11-12 11:41 |
Aple tv 3 ondertiteling | Eric11 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 9 | 23-03-12 22:51 |
iPhone 4 update naar iOS 4.3.2 blijft mislukken | Snoepzak | Archief | 3 | 26-04-11 21:00 |
|
|