Agenda en laatst gebruikte adressen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben onlangs verhuisd en heb mijn adres gewijzigd bij Apple (Apple iD) en in mijn contacten. Mijn huidige adres wordt nu als 'thuis' adres ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Agenda en laatst gebruikte adressen
Ik ben onlangs verhuisd en heb mijn adres gewijzigd bij Apple (Apple iD) en in mijn contacten. Mijn huidige adres wordt nu als 'thuis' adres gezien in Maps en andere apps. Alleen de 'Agenda' app blijft mijn oude adres gebruiken. Dus als ik een afspraak thuis heb, dan verwijst de agenda naar mijn vorige adres (en berekend dus ook de reistijd ed). Kan ik dit ergens opschonen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ben ik de enige die hier last van heeft (en het irritant vind?)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Facebook bij mobiel gebruik, laatst gezien. | Mycoz | iPhone Apps | 5 | 02-04-13 16:08 |
synchroniseren outlook adressen en agenda met andere windows computer | JMC49 | iPhone algemeen | 4 | 03-01-13 21:00 |
adressen bestand/adressen zoeken in iPad | worldinmove | iPad algemeen | 0 | 21-03-12 23:46 |
laatst gebelde nummer wissen ???? | rlobbes | iPhone algemeen | 5 | 02-08-10 20:03 |
mail en agenda en adressen naar iphone 3gs | Forward_observer | iPhone algemeen | 5 | 10-10-09 13:27 |
|
|