//

En hoe bevalt de iPhone 6s (Plus)?

En hoe bevalt de iPhone 6s (Plus)? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Blazez Een paar documenten op dropbox en gaan met die banaan. Nu de meeste apps iCloud Drive ondersteunen is het hier ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #121  
Oud 12-10-15, 15:44
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blazez Bekijk bericht
Een paar documenten op dropbox en gaan met die banaan.
Nu de meeste apps iCloud Drive ondersteunen is het hier gedaan met die ellendig trage Dropdoos banaan.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 12-10-15, 19:21
Deora Deora is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 31
Standaard

Ik heb sinds zaterdag de iPhone 6s 64gb space grey en ik ben zeer tevreden. Had hiervoor een 5s 16gb. Vooral de 64gb vind ik perfect, doe veel met foto's en dan is een 16gb te klein. Uiteraard is dat niet een unique selling point van de 6s.

De camera vind ik erg goed voor een smartphone. Het 3d touch is leuk, maar niet een reden om hem te kopen.
  #123  
Oud 12-10-15, 21:02
rsnhakan rsnhakan is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 496
Standaard

Voor 3d touch zullen binnenkort wel wat mogelijkheden komen denk ik. Vooral externe apps.
  #124  
Oud 12-10-15, 22:36
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

Weet iemand hoe ik Notities kan delen met mijn vrouw.. De agenda delen we, dat is zo in te stellen, maar hoe stel ik het in wanneer ik een Notitie maak zij deze ook in haar Notitie-app te zien krijgt..

Oh en om nog even terug te komen op Excel, Word en PDF, tis een beetje vreemd maar sommige bestanden/documenten pakt ie wel en sommige opent ie niet.. beetje vreemd, maar goed..

Verder zeer tevreden met het toestel.. Ben nu al benieuwd of het design voor de volgende iPhone weer op de schop gaat.. , maar das nog ver weg, eerst maar lekker spelen met de 6s..
  #125  
Oud 13-10-15, 01:05
Guest-20180926152807
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Hoewel de 6S maar een fractie in dikte verschilt van een 6 de vraag:
past een (klem) hoesje/case van een Iphone 6 dat ronde de Iphone klemt, ook op een 6S?
  #126  
Oud 13-10-15, 06:34
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gijsph Bekijk bericht
Hoewel de 6S maar een fractie in dikte verschilt van een 6 de vraag:
past een (klem) hoesje/case van een Iphone 6 dat ronde de Iphone klemt, ook op een 6S?
Heb ik nog geen ervaring mee, wel een softcase, deze heb ik van de 6 naar de 6s overgezet zonder problemen.
  #127  
Oud 13-10-15, 06:57
rweerink's schermafbeelding
rweerink rweerink is offline
• iOS 15.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 60
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gijsph Bekijk bericht
Hoewel de 6S maar een fractie in dikte verschilt van een 6 de vraag:
past een (klem) hoesje/case van een Iphone 6 dat ronde de Iphone klemt, ook op een 6S?
Ik weet uit ervaring dat de originele Apple leather case niet om de 6S past.

Siliconen en gel cases gaan wel maar hard cases niet.

Had zelf even tijdelijk de Case Mate barely there van mijn oude 6 om de 6S, deze begon naar een paar dagen te scheuren in de hoek onder.

Heb er nu een leren sleeve om en dit bevalt uitstekend!
Je behoud het schitterende design van je 6S.
  #128  
Oud 13-10-15, 07:53
rsnhakan rsnhakan is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Nu de meeste apps iCloud Drive ondersteunen is het hier gedaan met die ellendig trage Dropdoos banaan.
Super, bedankt voor de tip! Blijkbaar kun je via je browser en via iCloud for Windows ook bestanden uploaden. Gaat super snel! Weet je toevallig ook of je bestanden kunt delen?

Trouwens, met iCloud Drive en Fotostream wordt er geen ruimte ingenomen op het toestel zelf toch? Soms heb ik het gevoel van wel namelijk (bij Fotostream dan).
  #129  
Oud 13-10-15, 10:17
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rsnhakan Bekijk bericht

Trouwens, met iCloud Drive en Fotostream wordt er geen ruimte ingenomen op het toestel zelf toch? Soms heb ik het gevoel van wel namelijk (bij Fotostream dan).
Nee, naar mijn weten niet, ik heb t ook en heb onlangs 50Gb opslagruimte in iCloud genomen voor € 0,99😀 per maand.. Ideaal!!
  #130  
Oud 13-10-15, 10:29
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rsnhakan Bekijk bericht
Trouwens, met iCloud Drive en Fotostream wordt er geen ruimte ingenomen op het toestel zelf toch? Soms heb ik het gevoel van wel namelijk (bij Fotostream dan).
Je kan het volgens mij zo instellen dat je een kleinere foto op je toestel bewaard, en de grote foto in cloud zet. in de ruimtebesparing zit dat ergens.
  #131  
Oud 13-10-15, 11:51
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door milan13 Bekijk bericht
Nee, naar mijn weten niet, ik heb t ook en heb onlangs 50Gb opslagruimte in iCloud genomen voor € 0,99😀 per maand.. Ideaal!!
Iere ook ook al hebk onedrive.
Ik vertrouw ook 1 clouddienst niet.
Ik gebruikte nog 2 andere en die zijn opgedoekt dus alles kwijt.
  #132  
Oud 13-10-15, 14:44
EricS EricS is offline
• iOS 9.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 67
Standaard

Vandaag de 6S ontvangen als opvolger van mijn 4S. Ben benieuwd!
  #133  
Oud 13-10-15, 14:54
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EricS Bekijk bericht
Vandaag de 6S ontvangen als opvolger van mijn 4S. Ben benieuwd!
Wow dat zal een hele grote stap vooruit zijn voor je.. In alles: beeldscherm, camera, processor etc..!!
  #134  
Oud 15-10-15, 01:44
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

De installatie van de 6s ging van een leien dakje; die van de Plus moeizaam. Eerst 2 weigeringen en daarna half resultaat: 80% van de foto's weg (grijze vlakken) en van sommige apps een maand historie weg (back-up van die dag). Dat aiTjoens zal nooit mijn vriendje worden.
Maar eind goed al goed! Draaien beide als een zonnetje! Supersnel!
Behalve dan die USB-2 norm: overzetten van 70 GB muziek duurt en duurt en duurt. Maar goed, ook gelukt. En het klinkt weer een klein maar hoorbaar beetje beter. En dan die fotokwaliteit, wow!
Blij mee!

Laatst gewijzigd door iPhoneAlot; 15-10-15 om 14:37. Reden: Typo
  #135  
Oud 15-10-15, 11:21
Dawi Dawi is offline
• iOS 9.0.2
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2015
Locatie: Belgie
Berichten: 29
Standaard

Overgestapt van 6 plus naar 6S plus , Live foto is leuk en 3D touch is handig , minder acties nodig bij sommige apps , een nadeel vind ik wel de 6S plus voelt zwaarder aan!
  #136  
Oud 15-10-15, 18:32
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Ik stream altijd vanaf mijn iPad naar de Atv. Gewoon voor de grap eens via mijn 6s Plus gestreamd. Heeft iemand anders al gezien hoe on-ge-lo-fe-lijk veel beter dat is! Alsof er een waas van het beeld is weggeveegd.
  #137  
Oud 15-10-15, 21:42
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roos79 Bekijk bericht
Ik ben vooral benieuwd naar de batterij duur en vooral naar de screen on tijd want je kan wel uren lang stand by staan maar het gaat mij om het daadwerkelijke verbruik.
Veel ervaringen zullen er nog niet zijn maar toch volg ik het op de voet!
Ik heb de 6s plus.
Bij (zeer) zwaar gebruik op Wi-Fi 6u30-7 tal uur ong. Hangt er beetja vanaf wat ik doe en hoe hoog de helderheid enzo staat e.
Bij wat lichter gebruik max 11 uren.
Bij zeer licht gebruik kunde er natuurlijk nog meer uithalen maarja da kan ik nie haha, altijd druk mee bezig.

Op 3G/4G zuipt het spel.
Max 5-6 uren , meer haal ik niet bij heel druk gebruik.
Nuja, nog steeds stukken beter dan bijna alle androidtoestellen die der bestaan.

Dit is dus daadwerkelijk gebruik.
  #138  
Oud 15-10-15, 22:01
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

Je zou je profiel even moeten aanpassen als je een 6s hebt, staat nu nog iPhone 6

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 oktober 2015 om 22:06 ----------

Heb mn iPhone net even gejailbreakt, heb dit eigenlijk altijd gedaan, maar was deze x niet overtuigd.
Te veel tweaks welke nog niet werken en moet ook eerlijk zeggen dat iOS ook steeds beter wordt.

Maar er blijven toch altijd een paar tweaks die ik leuk vind en regelmatig gebruik op de iPhone, dus als er weer meer tweaks zijn ge-update zal ik het waarschijnlijk toch wel weer doen, die jailbreak.. En als het me niet zint, zoals net, dan gooi ik m er gewoon weer af
  #139  
Oud 15-10-15, 22:38
tsiko73 tsiko73 is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gijsph Bekijk bericht
Hoewel de 6S maar een fractie in dikte verschilt van een 6 de vraag:
past een (klem) hoesje/case van een Iphone 6 dat ronde de Iphone klemt, ook op een 6S?
heb twee hoesjes besteld, 1 voor mijn vriendin die een 6 heeft en dezelfde voor mijn 6s, pasten op allebei de telefoons perfect en het is zo'n slim fit hardcase ding dus, ja geen probleem past.
  #140  
Oud 16-10-15, 06:49
sean1966 sean1966 is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Westland
Berichten: 20
Standaard

Ik ben overgestapt van een 6 naar een 6S Plus. Eigenlijk vanwege het grote scherm. En daar heb ik geen spijt van.
Ik heb er 1 opgestuurd gekregen van KPN aangezien ik overgestapt ben van T-Mobile naar KPN. Niet omdat ik T-Mobile slecht vond, maar omdat ik met tv en internet overgestapt ben van het dramatische Caiway naar KPN. En voor 5 euro meer per maand in vergelijking met t-Mobile heb ik nu ipv 1gb p/m, 5+5 gb p/m. 10gb! Streamen maarrrr! Althans, per 9 nov. Dan wordt het abo omgezet. ;-)
Maar goed. Ik kreeg 9 okt de 6S plus opgestuurd. Op 12 okt kwam ik erachter dat het volume uitschakel knopje kapot was (hing er los in). Volgens de medewerker een veel voorkomend probleem want hij had die dag al 5 mensen aan de lijn gehad met hetzelfde probleem.
Zonder ellende een nieuwe opgestuurd gekregen.
Helaas beide met de Samsung chip. Nu lig ik daar niet zo heel wakker van, maar ik heb wat rare dingen waarvan ik niet weet of het door de chip komt of niet. De foon blijft af en toe even hangen als hij uit slaapmodus komt. Zowel die "kapotte" als deze hebben het. Ik heb af en toe het idee dat ie niet soepel loopt. Hij bevriest soms ook voor een paar seconden.
Al opnieuw een harde reset toegepast maar zonder succes.
Verder ben ik heel tevreden.
Wat mij wel irriteerde was dat na het terug zetten van de Back-up, de meeste apps niet wilden updaten. Een halve dag gewacht, maar ik heb uiteindelijk maar iedere app met de hand ge-update. Dus gewoon naar de apps gaan in de app store.
Zijn er meer mensen die dit hadden?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
He Pa bevalt je iPad? KvdS iPad algemeen 4 29-04-12 08:55
Hoe bevalt Mbox Mail voor ipad? chicago iPad algemeen 11 25-06-11 12:19
En?? Hoe bevalt de iPhone 4?? milan13 iPhone algemeen 384 06-04-11 12:05
Hoe bevalt je nieuwe net ontvangen Iphone 4? Emper Orange 5 07-08-10 17:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:47.