iPhone 5c touchscreen probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb me iPhone 5c per ongeluk laten vallen.De val was 0.5m en hij heeft een hoesje. Het scherm is nog heel alleen het touchscreen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5c touchscreen probleem
Ik heb me iPhone 5c per ongeluk laten vallen.De val was 0.5m en hij heeft een hoesje. Het scherm is nog heel alleen het touchscreen doet het raar. Ik dacht dus: vervangen of een nieuwe kopen. Maar soms doet hij het gewoon. Ik heb hem aan en uit gedaan en zelfs gereset. Het scherm werkt meestal slecht, maar soms werkt hij normaal. Wat kan ik hier aan doen zonder reparatie?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone touchscreen probleem? | misterx | iPhone algemeen | 8 | 20-04-15 14:22 |
Probleem touchscreen iPhone 5 (iOS 7 GM) | coffeeandprozac | iPhone algemeen | 10 | 22-09-13 14:28 |
iPhone 4s touchscreen probleem | kasing | iPhone algemeen | 1 | 06-12-12 00:01 |
Touchscreen probleem iPhone 4S | MarkKo | iPhone algemeen | 2 | 22-08-12 14:11 |
Iphone 4 lichtsensor probleem + touchscreen | robijno1985 | iPhone algemeen | 2 | 29-12-10 14:03 |
|
|