smsjes worden tot 7 x angerekend op iphone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Soms worden mijn smsjes tot 7 x per minuut aangerekend door mijn provider..... Nu vertellen ze mij dat dit ligt aan mijn iphone4. Heeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
smsjes worden tot 7 x angerekend op iphone 4
Beste,
Soms worden mijn smsjes tot 7 x per minuut aangerekend door mijn provider..... Nu vertellen ze mij dat dit ligt aan mijn iphone4. Heeft iemand hier ook ooit mee te maken gehad ? Kan dit wel of ligt het aan mij simkaart ? Soms stuur ik eenvoudig smsje van enkele woorden, en op mijn verbruik zie ik dan soms dat dit 3-4 tot 7 keer per minuut wordt aangerekend terwijl de ontvanger het toch maar één keer krijgt. Wie helpt mij ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je geen gratis smsen in uw gsm pack?
Ik heb bv voor 15€ 60 belmin, 5000 sms gratis en 4GB data. Dat van per minuut snap ik niet zo goed? Heb je dan bv een abo ofzo dat je per sms bv 10 cent moet betalen? Zoja: msstoch eens voor wat beters uitkijken dan, dan heb je dat probleem niet meer. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SMSjes worden niet afgeleverd | AleStoker | iPhone algemeen | 1 | 27-07-13 23:21 |
via internet herladen voor 9 euro aan smsjes, maar vind nergens die smsjes terug | candise | Orange | 0 | 07-04-12 02:45 |
SMSjes worden uit geschiedenis verzonden!? | joostf1 | iPhone algemeen | 1 | 19-03-10 11:09 |
Na update naar 3.0 geen smsjes meer ontvangen en kan niet gebeld worden. | Carla | iPhone algemeen | 0 | 21-06-09 01:14 |
[Telfort+Iphone3G] Lange smsjes worden niet ontvangen | bartcrum | KPN | 3 | 10-03-09 10:59 |
|
|