//

Nieuwe postbus aanmake op Iphone 6

Nieuwe postbus aanmake op Iphone 6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil een nieuw postbus aanmaken in mijn emailbox (via email /wijzig/nieuwe postbus) maar krijg steeds de melding: "Postbus aanmaken niet mogelijk - De postbus ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-09-15, 19:33
Verhuklst Verhuklst is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 1
Standaard Nieuwe postbus aanmake op Iphone 6

Ik wil een nieuw postbus aanmaken in mijn emailbox (via email /wijzig/nieuwe postbus) maar krijg steeds de melding: "Postbus aanmaken niet mogelijk - De postbus kan niet worden aangemaakt op de server."

Dit terwijl ik onder instellingen alle postbusinstellingen op "op de server" heb staan (IMAP?) en NIET op "op mijn Iphone".

HEEEEELLLLLP!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-09-15, 23:05
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Ik wordt een klein beetje melig van weer een posting met weinig info. Lijkt de laatste tijd wel echt heel veel te gebeuren.

vertel eens om te beginnen waar je wat probeert in te stellen. een hotmail/outlook/provider/gmail/pop3/imap mailbox, welke settings probeer je. werken deze settings wel op een ander systeem, is het een reeds bestaande mailbox op een systeem dat je probeert toe te voegen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Postbus verwijderen ilanilan iPad algemeen 1 12-11-14 15:03
Postbus toevoegen Leonardus66 iPad algemeen 4 21-12-11 17:33
Nieuwe postbus maken in mail, hoe....... Johan61 iPad algemeen 3 27-07-10 21:50
Postbus 51, IBgroep en overheid op de iPhone siemail iPhone Apps 2 14-02-10 12:26
pop mail en nieuwe "map" of postbus Binkey01 Archief 1 28-10-08 17:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:01.