Mijn iPhone blijft vastlopen op Apple logo discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb alles opnieuw opgestart, naar de fabrieksinstellingen. En nu blijft mijn iPhone 5S vastlopen op de Apple Logo, ik heb alles al geprobeerd wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn iPhone blijft vastlopen op Apple logo
Ik heb alles opnieuw opgestart, naar de fabrieksinstellingen.
En nu blijft mijn iPhone 5S vastlopen op de Apple Logo, ik heb alles al geprobeerd wat ik op internet heb gevonden. Home button + sleep button en al die dingen maar hij loopt nu al 2 uur vast. Kan iemand mij helpen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kan een iPhone met jailbreak niet restten via het toestel. Zet je toestel in DFU mode en herstel met iTunes.
|
|
|||
|
|||
Heb het zelf ook gehad
In dfu gezet en aan iTunes hangen en herstellen dat is de oplossing |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone blijft staan op apple logo | OmitAnimations | iPhone algemeen | 1 | 18-09-15 09:55 |
Iphone 3g blijft op apple logo hangen | Loentje10 | iPhone algemeen | 2 | 29-01-12 17:25 |
iPhone: iPhone 4 blijft hangen op Apple Logo | scoop1 | Jailbreak | 4 | 02-04-11 13:49 |
iPhone blijft op apple logo | Tomiikaaza | iPhone algemeen | 3 | 21-08-10 19:45 |
|
|