iPhone blijft staan op apple logo discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit dus met een probleempje... Ik wou dus mijn iPhone updaten naar IOS 9 dus wou ik m eerst naar fabrieksinstellingen doen. Dat deed ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone blijft staan op apple logo
Ik zit dus met een probleempje... Ik wou dus mijn iPhone updaten naar IOS 9 dus wou ik m eerst naar fabrieksinstellingen doen. Dat deed ik dus. Toen die hem weer opnieuw ging opstarten zag ik m even updaten alleen toen sprong die naar de apple logo screen. En nu zit ik daar aan vast :S Weet iemand hoe ik dit kan fixen. Wat je moet weten voordat ik m naar fabrieksinstellingen wou doen was die gejailbroken.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Zet het toestel in DFU mode en herstel met iTunes 12.3. Zet geen backup met jailbreak restanten terug. Succes gewenst. |
Labels |
apple logo, fabrieksinstellingen, iphone 5s, opstarten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 2G 8GB blijft op Apple logo staan - Sleep/wake knop kapot | MBoxma | iPhone algemeen | 6 | 09-01-14 20:50 |
Iphone blijft op het apple logo staan | SaCreficed | iPhone algemeen | 3 | 18-01-12 10:32 |
Ipod touch blokkeert en blijft op apple logo staan | niekde | iPhone algemeen | 3 | 09-07-11 15:12 |
iphone geblokkeerd, blijft op logo staan | loeloesje | Archief | 3 | 10-11-09 19:39 |
Aplle logo blijft erop staan, Itunes blokkeert | kwabje | Archief | 3 | 19-01-09 21:17 |
|
|