Iphone blijft op het apple logo staan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallow, Ik heb m'n broer's iphone vermaakt (digitizer was gebarsten). na dat het scherm was vervangen, bleef het scherm op het apple logo hangen. Herstel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone blijft op het apple logo staan
Hallow,
Ik heb m'n broer's iphone vermaakt (digitizer was gebarsten). na dat het scherm was vervangen, bleef het scherm op het apple logo hangen. Herstel geprobeerd, lukte niet (er is een onvoorziene fout opgetreden). Geprobeert in dfu mode, dit lukte wel, maar na dat hij het volledige pakket had geinstalleerd, deed hij opnieuw niets meer. Wat moet ik nu doen? heb al vanalles geprobeerd, niets werkt... Thanks op voorhand!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De connecties controleren. Je hebt vermoedelijk iets niet (helemaal) goed aangesloten met de reparatie.
|
||||
|
||||
Laat je batterij is volledig leeglopen
|
|
|||
|
|||
Zal ik eens laten leeglopen, maar heb alle connecties losgemaakt en opnieuw aangesloten, nu geeft hij enkel wit scherm meer...
Ksnap er niets van, dit is de eerste keer dat ik zoiets zie. Nuja, misschien helpt het inderdaad met de batterij es volledig te ontladen, dan alle kabels nog eens controleren, en de gsm weer op te laden... Thanks! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 2G 8GB blijft op Apple logo staan - Sleep/wake knop kapot | MBoxma | iPhone algemeen | 6 | 09-01-14 20:50 |
3GS start niet meer op, blijft hangen op Apple logo met het laden rondje van apple.. | GekkeUr | iPhone algemeen | 3 | 15-07-11 21:25 |
Ipod touch blokkeert en blijft op apple logo staan | niekde | iPhone algemeen | 3 | 09-07-11 15:12 |
Iphone 3GS blijft bij het apple logo hangen | Gerbert | iPhone algemeen | 33 | 15-05-10 01:23 |
iphone geblokkeerd, blijft op logo staan | loeloesje | Archief | 3 | 10-11-09 19:39 |
|
|