iPhone 5s traag met iOS 9.0.2 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wou gewoon even weten of jullie iPhone 5s ook traag is geworden met iOS 9.0.2. Bvb. Als ik vanuit een applicatie naar het springbord ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5s traag met iOS 9.0.2
Ik wou gewoon even weten of jullie iPhone 5s ook traag is geworden met iOS 9.0.2.
Bvb. Als ik vanuit een applicatie naar het springbord ga gebeurt het schokkerig of als ik met de fb app door men nieuwsoverzicht scrol blijft ie soms heel even hangen, enz... Met iOS 8 had ik dit nooit. Ik heb Siri al uitgeschakeld omdat ik dit toch ni gebruik en bvb de optie verminder beweging aangezet maar tevergeefs....? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
OP déen of andere vreemde manier starten veel apps voor de eerste keer erg langzaam op. Daarna niet meer.
|
||||
|
||||
Geen problemen hier, enkel whattsapp.
Na die een keer afgesloten te hebben gaat het beter. |
|
|||
|
|||
Citaat:
het ook een beetje moeilijk.Een oplossing zou dus zijn om deze allebei via men browser te benaderen of is er nog een andere optie? Citaat:
Citaat:
Blijkbaar zijn dit dan de beginnende symtomen van een "oudere" iphone met het nieuwe ios.....vind ik ni leuk! |
|
|||
|
|||
Als je niet zonder Feesboek kan leven kan je ook de app Friendly+ for Facebook gebruiken. Die app gedraagt zich beschaafder en heeft ook nog een ad blocker aan boord.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ok timosha,die app houd ik in gedachten.....
Bedankt allemaal! |
|
|||
|
|||
Ook hier geen probleem met 5S en iOS 9.0.2
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Edit: mijn 5S draait prima onder iOS 9.0.2, Safari lijkt zelfs iets sneller. De algehele performance zal misschien een heel klein tikkie minder zijn vergeleken met 8.4 op mijn 5S, maar echt nauwelijks merkbaar. Ik heb wel de iPhone schoon geinstalleerd d.m.v DFU. En dan alleen de icloud contacten en agenda terug gezet. Heb dus apps en alles handmatig erop gezet. Laatst gewijzigd door dennissch; 08-10-15 om 13:01. |
|
|||
|
|||
Niet alleen Feesboek ook alle andere apps uit de stal van Mark Sukkelberg. Dus ook Wappie. Ik heb dat ooit met grafieken uit Xcode Instruments bewezen. Die analyses zouden nog op het forum moeten te vinden zijn.
|
|
|||
|
|||
Dus het beste is om de apps te sluiten? (zeker als je langere tijd je telefoon niet gebruikt) Want ik neem aan dat op het moment dat je whatsapp handmatig opent dat dan de berichten wel binnenkomen die je niet zag doordat je de app had gesloten?
|
|
|||
|
|||
Ik heb Wappie alleen bekeken in Xcode Instruments en vastgesteld dat het een antieke energie vretende technologie gebruikt. Maar dat is ondertussen ook algemeen bekend. Ik gebruik Wappie niet. Succes verder.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 heel traag met iOS 7 | Alii61 | iPhone algemeen | 18 | 03-10-13 20:15 |
Muziek: Muziek app traag iphone 4 sinds iOS 5 | zoezoquinha | Muziek, foto & video | 0 | 19-12-11 16:55 |
ios 4.2.1 ipad baseband op iphone 3g heel traag | ricky09 | Unlock | 9 | 11-02-11 15:22 |
iPhone: 3G op iOS 4.1 icm BB 06.15.00 ontzettend traag > naar iOS 4.2.1? | Typ 81 | Jailbreak | 8 | 19-12-10 20:52 |
Iphone 3G met iOS 4.1 zeer traag | dbmsoutput | iPhone algemeen | 20 | 03-11-10 23:22 |
|
|